Соціальні Медіа
TikTok — третя за величиною соціальна мережа серед “великої п’ятірки” світових платформ. Щомісячна кількість активних користувачів сягає 1,5
На перший погляд, запуск реклами на TikTok може здатися дуже привабливим: ця соціальна мережа стрімко набирає популярність і займає лідируючі позиції за
Тік Ток став не лише платформою для розваг, але й потужним інструментом для заробітку. Завдяки мільйонам активних користувачів та широкому спектру функцій
Хоча Instagram в основному орієнтований на користувачів з зареєстрованими обліковими записами, існує декілька способів переглядати публікації та історії
Snapchat пропонує різні способи налаштування сповіщень, у тому числі й звуки. Ви можете встановити окремі звуки для різних типів сповіщень, таких як повідомлення
Історія переглядів Facebook – це список відео, які ви переглядали на платформі. Ця інформація може бути корисною для того, щоб швидко знайти раніше
WhatsApp є популярним додатком для обміну повідомленнями, який використовується мільйонами людей по всьому світу. Крім індивідуальних чатів, WhatsApp також
Steam – це популярна платформа цифрового розповсюдження відеоігор, яка також пропонує широкий спектр соціальних функцій, включаючи можливість додавати друзів.
TikTok – це популярна платформа соціальних мереж, де користувачі можуть ділитися короткими відео. На жаль, як і на будь-якій іншій платформі соціальних
Започаткування вашого інстаграм-шляху може бути захоплюючим, але іноді постає питання: що саме публікувати? Один з найпопулярніших способів відтворення