Під’єднано але немає доступу до інтернету на телевізорі

Технології

Телевізор пише «Мережа без доступу до інтернету» частіше, ніж того хотілося б. З цією проблемою може зіткнутися кожен незалежно від моделі пристрою, способу підключення або операційної системи, що робить нашу інструкцію особливо цінною. Погіршує неполадку і те, що кількість причин, а значить і способів виправлення дуже багато. Ми розберемося, чому так відбувається, що означає «мережа без доступу до інтернету» та як виправити проблему на телевізорах Samsung, TCL, Sony, Haier, Xiaomi, Kivi та інших.

телевізорі мережа без доступу до інтернету

Чому телевізор пише «Мережа без доступу до Інтернету»?

Досить багато причин, через які з’являється повідомлення «Невідома мережа без доступу до інтернету»: від банальних системних збоїв до програмних неполадок в операційній системі. Є і хороша новина – якщо збій системний, здебільшого все можна виправити самостійно.

Чому мережа Wi-Fi без доступу до інтернету:

  • неправильно виставлено час;
  • проблема у провайдера: локальна мережа працює, але вийти в інтернет не вдасться;
  • непередбачуваний випадковий збій на телевізорі чи роутері;
  • некоректні параметри підключення на телевізорі або Wi-Fi-маршрутизаторі;
  • встановлено застаріле програмне забезпечення;
  • низька якість покриття; слабкий сигнал;
  • проблеми в операційній системі

ТБ без доступу до інтернету, що робити?

Якщо Smart-телевізор підключається до мережі, але не має доступу до Інтернету, можемо зробити висновок про справність локальної мережі. Швидше за все, Wi-Fi-роутер працює в штатному режимі, інакше ТБ не розпізнавав би підключення. Проте, є якісь системні збої, що не дозволяють підключитись до інтернету.

телевізорі мережа без доступу до інтернету

Насамперед рекомендуємо перевірити, чи є вихід у всесвітнє павутиння на іншому пристрої. Якщо немає інтернету ні на смартфоні, ні на ТБ, ні на ПК, швидше за все, причина в провайдері або налаштуваннях маршрутизатора. Найчастіше на інших девайсах все працює, тому сконцентруємося на проблемах, пов’язаних із телевізором та роутером.

Рішення 1: усуваємо тимчасові збої перезавантаженням

Перше, що потрібно зробити, якщо телевізор без доступу до Інтернету – перезавантажити його. Це допомагає дуже часто, тому що після повторного ввімкнення вдається виключити більшість системних несправностей, збоїв, помилок та іншого.

Рішення 2: встановлюємо правильний час та дату в ручному режимі

Дуже часто повідомлення “мережа без доступу до інтернету” є результатом некоректного часу в системі. Також збій може викликати автоматичне встановлення часу через мережу при неправильно виставленій широті. Тому рекомендуємо встановити час і дату вручну. Зазвичай, проблему викликає відхилення на 5 і більше хвилин або неправильно виставлена ​​дата, рік.

Як змінити час на телевізорі:

  1. Переходимо до розділу «Налаштування».
  2. Відкриваємо розділ «Дата та час».
  3. Виключаємо опцію «Автоналаштування дати та часу», також цей параметр може називатися «Використовувати час мережі».
  4. Переходимо до рядка “Дата”, де виставляємо правильне значення, а потім переходимо до параметра “Час”.
телевізорі мережа без доступу до інтернету
  1. Зберігаємо зміни.

Бажано також перезавантажити телевізор після зміни налаштувань, це сприятиме застосуванню параметрів. Подібна інструкція застосовується до більшості моделей телевізорів.

Рішення 3: виставляємо правильні параметри IP та DNS

Іноді повідомлення “підключено без доступу до Інтернету” на телевізорі вказує на неправильні установки підключення. Можливо, встановлено невідповідний IP або неправильний DNS, який зараз недоступний. Пропонуємо змінити ці параметри.

Що робити, якщо мережа підключається, але без доступу до Інтернету:

  1. Переходимо до «Налаштувань» у розділ «Мережа» або «Інтернет».
  2. У підрозділі вибираємо встановлення значень вручну, а не автоматично (якщо це раніше не працювало).
  3. Знаходимо рядок «IP-адреса» та вказуємо будь-який з локального діапазону (можемо подивитися та задати в налаштуваннях роутера). Зазвичай це виглядає 192.168.0.5 або 192.168.0.8 залежно від кількості інших пристроїв, що зарезервували IP.
телевізорі мережа без доступу до інтернету
  1. “Маску підмережі” та “Шлюз” не міняємо, переходимо відразу до DNS. Тут вказуємо як основну адресу 8.8.8.8 та 8.8.4.4.
  2. Зберігаємо зміни.

Рішення 4: видаляємо існуюче Wi-Fi підключення та створюємо нове

Іноді підключення до збереженої раніше адреси викликає якісь проблеми, але після видалення цих даних і повторного з’єднання, все працює правильно.

телевізорі мережа без доступу до інтернету

Як забути мережу на телевізорі:

  1. Переходимо в “Налаштування” в розділ “Wi-Fi”.
  2. Швидше за все, тут буде список збережених підключень, серед нього виділяємо потрібне.
  3. Тиснемо кнопку «Options», затискаємо клавішу «Ок» або вибираємо шестірню збоку залежно від типу операційної системи.
  4. Натискаємо на опцію “Забути мережу” або “Видалити мережу”.
  5. Запускаємо повторний пошук підключення, вибираємо мережу та вводимо до неї пароль.

Можливо, повторне підключення дозволить позбутися помилки «немає доступу до інтернету».

Рішення 5: покращуємо якість сигналу роутера

Нерідко трапляються випадки, коли, судячи з технічних даних, роутер повинен забезпечувати достатню область покриття, але це негаразд. Сигнал на телевізорі може бути всього 1-2 або 3 смужки з 5, і все ж таки його недостатньо для стабільної роботи. Мережа начебто й ловить, але виходу в інтернет немає або він починає працювати лише короткочасно.

Варіантів виправлення проблеми кілька:

  • Скоротити відстань між Wi-Fi-роутером та телевізором.
  • Усунути перешкоди між пристроями, особливо ті, що сильно заглушають сигнал. Навіть за більшої відстані між пристроями, але відсутності ЗБ-стін між ними, якість сигналу може бути вищою.
  • Встановіть репітер (повторювач сигналу), який розширить зону покриття.

Рішення 6: коригуємо налаштування роутера

Деякі установки щодо телевізора можуть працювати не зовсім так, як це потрібно. Ми рекомендуємо перевірити параметри Wi-Fi-маршрутизатора та змінити їх у разі потреби.

На що звертати увагу:

  • Активуємо опцію WPS на роутері, якщо вона вимкнена.
  • Змінюємо назву підключення на англомовне, деякі версії операційних систем Smart TV можуть мати проблеми з російськими літерами.
  • Змінюємо тип шифрування. Найпоширеніший – WPA2, але варто спробувати інші.
  • Перевіряємо, що немає блокування MAC-адреси конкретного пристрою або неактивна фільтрація MAC-адрес.
телевізорі мережа без доступу до інтернету
  • Встановлюємо один статичний канал. За замовчуванням може бути встановлено автоматичне перемикання між ними у пошуках найменш завантаженого та максимально стабільного. Телевізор може неправильно працювати з деякими каналами.

Щоб змінити ці параметри, потрібно перейти до панелі керування. Для цього варто відкрити браузер на комп’ютері чи смартфоні. Далі перевертаємо маршрутизатор і шукаємо наклейку на ньому. Там мають бути вказані: адреса адмін-панелі, логін та пароль для входу до неї, а також стандартні параметри підключення.

Рішення 7: оновлюємо програмне забезпечення телевізора

Незважаючи на те, що раніше поточна версія програмного забезпечення на ТВ працювала справно, це може змінитися після виходу оновлення. Не варто відкладати на потім апгрейд системи до свіжої версії, тому можуть з’являтися різні збої. Рекомендуємо перейти в «Налаштування» та вибрати там пункт на кшталт «Оновлення ПЗ».

Це спрацює, якщо оновлення вже було завантажено раніше. Якщо потрібно завантажити дані, доведеться тимчасово переключитися на інший варіант інтернет-з’єднання. Про це наш наступний пункт.

Рішення 8: міняємо спосіб підключення

Якщо жоден спосіб не спрацював, хоча на інших пристроях інтернет є, варто розглянути варіант кабельного підключення. Для цього необхідно прокласти Ethernet-шнур від роутера до ТБ. Перевагою такого підключення є висока стабільність інтернету та низький пінг, а отже, і мінімальні затримки у завантаженні. Для підключення потрібно лише з’єднати одну сторону кабелю з LAN-входом на маршрутизаторі, а другу – з RJ-45 роз’ємом на телевізорі. Він там один, тож переплутати не вийде.

телевізорі мережа без доступу до інтернету

Рішення 9: скидаємо налаштування телевізора

Коли все інше не допомагає, можемо зробити висновок, що причиною є серйозний системний збій програмного забезпечення. Найефективніший варіант – скинути систему до заводського стану. Потрібна опція буде розташована в розділі налаштування під назвою “Діагностика”, “Безпека”, “Оновлення”, “Версія системи” або щось подібне. Шукати слід опцію “Скинути”, “Видалити все” або “Відкотити до заводських налаштувань”.

телевізорі мережа без доступу до інтернету

Що робити, якщо мережа Wi-Fi без доступу до інтернету нічого не допомагає?

Якщо ситуація практично безнадійна і навіть скидання настройок не допомагає, рекомендуємо вдатися до запасних заходів:

  • Звертаємось у службу підтримки компанії-виробника телевізора. Можливо, вони мають якесь специфічне рішення на підставі відомих проблем.
  • Спробуємо підключити зовнішній Wi-Fi модуль. Можливо, саме вбудований адаптер бездротового інтернету або роз’єм RJ-45 є проблемою.
  • Намагаємось підключитися до інших Wi-Fi-мереж (у друга, родича тощо). Це дасть більше підстав для звернення до спеціалістів. Якщо і там нічого не працює, залишається лише віднести ТБ до сервісного центру.

Це все, що може допомогти відновити підключення за помилки на телевізорі «мережа без доступу до інтернету». Сподіваємось, вам вдалося виправити існуючу проблему або хоча б зробити висновок, у чому несправність. Якщо залишилися питання, ставте їх у коментарях.

Оцініть статтю
Додати коментар