65 Цікавих питань для сторіс Інстаграм

Instagram

Соціальна мережа Instagram вже давно розширює способи взаємодії з потенційною та вже набраною аудиторією.

Прямі ефіри та швидкоплинні Stories, закріплені у профілі «Актуальні історії» і навіть Reels з IGTV, дозволяють публікувати відеоролики тривалістю в кілька хвилин.

Але розробники не зупинилися на досягнутому і додали спеціальний стікер «Питання», що дозволяє ще поспілкуватися з публікою безпосередньо.

Стикер багатьма блогерами застосовується і підвищення залученості ( додаткові перегляди , активізація передплатників), й у організації конкурсів чи розіграшів.

Якщо ж аудиторія ще недостатньо велика, то спрацює альтернативна стратегія дій: – чому б не запитати, як розвивати аккаунт далі і які теми в постах час би підняти.

Корисні «Питання» і в тому випадку, якщо необхідно розбавити обстановку та поспілкуватися на абстрактні теми.

Список цікавих питань для історій в Інстаграм

Хоча стікер у соціальній мережі з’явився вже давно, проблеми, пов’язані з оригінальністю питань, нікуди не зникли. Досі в мережі обертаються надто примітивні завдання для блогерів та авторів. А тому нижче – ціла колекція нестандартних головоломок та завдань!

Але перед початком – кілька особливостей стікера «Питання» у Instagram:

  • максимальна довжина питання – 48 символів;
  • Стикер доступний лише у мобільній версії Instagram на iOS та Android (частково підтримуються емулятори, у браузері «Питання» для Stories недоступні);
  • якщо стікер не відобразився в меню з віджетами, зверху передбачений пошук;
  • ставити рекомендується легкі питання: нема чого обговорювати сенс життя або намагатися зазирнути за виворот чужого життя;
  • на питання з розряду «табу» не відповідають навіть провокаційні блогери, тому «бруд» рекомендується залишати в особистій фантазії.

Якщо вже деталі розібрані, то час переходити до суті. Нижче списки питань, розділені на категорії та рубрики, складені спеціально для тих, кому ніколи виявляти фантазію, але важливо підтримати спілкування.

Питання про себе

Розібратися в чужій особи часом не здатний навіть професійний психолог. Але розставити деякі емоційні точки цілком реально за допомогою короткого соціального психотерапевтичного сеансу:

  • Що є найкращою мотивацією в житті?
  • Які знання стануть у нагоді кожному в 20 років?
  • Брехати на благо чи видавати правду до останнього?
  • Які вчинки людей не можна пробачити?
  • Які люди надихають на подвиги?

Питання дівчині

Жіноча частина аудиторії Instagram сповнена несподіваних та цікавих сторін, а тому й питання необхідні різні:

  • З чого має починатися ідеальний день?
  • Чого терпіти у стосунках не можна?
  • Чи існує кохання з першого погляду?
  • Офсайд – це складно чи зрозуміло?

Питання подрузі

Якщо з тими ж блогерами не обговорити безумств молодості, то подрузі ніхто не заважає поставити каверзні особисті питання:

  • Як витратити мільйон?
  • Часто замислюєшся про минуле?
  • Як втекти з невдалого побачення?
  • Стабільність чи постійне зростання?
  • Чи обговорювати людей за спиною шкідливо?

Цікаві та оригінальні питання

Експерименти у соціальних мережах життєво необхідні:

  • Спочатку була курка чи все ж таки яйце?
  • Чому сміття з дому не можна виносити увечері?
  • Хто щоразу заплутує навушники у кишені?
  • На скільки відсотків кавун складається із води?
  • Скільки кухлів потрібно зберігати на робочому столі?

Смішні та прикольні питання

Якщо звичні питання вже набридли, то до спілкування настав час підійти з гумором:

  • Чому бублики та пончики з дірками?
  • Хто сильніший: Термінатор чи Робокоп?
  • Чи можна ставити улюблену пісню на будильник?
  • Як доглядати кактус?
  • На які теми брехати на співбесіді?

Питання хлопцю

Чоловіча аудиторія менше залучена до перипетії соціальних трендів та обговорень, а тому й питання знадобляться нейтральніші:

  • Як завоювати серце дівчини?
  • Dota 2 та CS: GO або Fortnite та LoL?
  • Як упоратися з поганим настроєм?
  • Чи важливо аналізувати минуле?
  • Шлюб чи достатньо співжиття?

Питання для опитувань

Якщо стандартна форма для спілкування не викликає достатньої реакції у передплатників, то слід скористатися «Опитуваннями» , де достатньо вибирати якусь із відповідей із доступних варіантів:

  • Кар’єра чи сім’я?
  • Наклеїти шпалери чи пофарбувати стіни?
  • Здоровий спосіб життя чи вечірки щодня?
  • Суші чи стейк улюбленої прожарки?
  • Відпочинок на природі чи похід у клуб?

Запитання друзям

Як і у випадку з подругами, у близьких варто запитати щось особисте, але й питань на загальні теми достатньо:

  • Яку настільну гру хотілося б опанувати?
  • Які події з дитинства хотілося б повернути?
  • Як правильно давати поради і з якого приводу?
  • Які прізвиська приліпилися? Які давно набридли?
  • Які події перевернули життя з ніг на голову

Запитання для передплатників

Аудиторію корисно ворушити хоча б кілька разів на тиждень, ставлячи відповідні питання:

  • Публікувати більше Stories або постів?
  • Які теми обговорювати найчастіше, а які рідше?
  • Чи варто ходити до магазину голодним?
  • Як економно купувати продукти?
  • Як дбати про екологію та з чого почати?

Гарні питання

Без абстрактності не обійтися:

  • Перекажіть незвичайний сон, який став поштовхом у житті?
  • Яку пораду дали б зовсім незнайомій людині?
  • Які емоції керують людиною?
  • Доля кожного зумовлена ​​чи мінлива?
  • Яку приказку часто згадуєте з дитинства?

Запитання для конкурсів

Часто призи присуджуються тим, хто здатний дати вірну відповідь на поставлене запитання, але часом не завадить нагороджувати тих, хто імпровізує:

  • Яка назва підійшла б продукту?
  • Які зміни для бренду потрібні?
  • Накопичувальна знижка чи спеціальні пропозиції?

Запитання як форма прийому заявок

Періодично блогери-мільйонники перетворюють стікер на своєрідну форму для оформлення заявок. Виглядають такі питання таким чином:

  • Бажаєте замовити? Пишіть подробиці сюди!
  • Альтернативний варіант: “Які речі хочете замовити?” .

Питання для збирання думок та перевірки гіпотез

Не менш поширений спосіб взаємодії брендів або виробників з передплатниками – обговорення послуг та продукції:

  • Чи влаштовує ціна?
  • Чи не завадить знижка?
  • Чого не вистачає і які нововведення необхідні?

Запитання для збору тем для контенту

Якщо склад цільової аудиторії ще не досліджено до кінця, то питання, що наводять, допоможуть швидше визначитися з деталями:

  • Який контент публікувати найчастіше?
  • Чи додавати пости щодня?
  • Які теми варто ігнорувати?

Питання для залучення

Підвищувати статистику профілю можна і за допомогою не дуже оригінальних завдань:

  • Розкажіть про свій знак зодіаку.
  • Яка зараз погода за вікном?
  • Які книги прочитати, а які не варто?

Питання для активації промокодів

Якщо на сайті або в інтернет-магазині, що просувається, періодично з’являються промокоди в якихось прихованих розділах, то стікер «Питання» цілком здатний стати і місцем для активації промокодів. Досить поставити питання на кшталт «Введіть секретний код» .

Часті і популярні питання. FAQ

Бренди та виробники одягу, взуття та аксесуарів періодично розповідають про власні переваги через стікери в Instagram: про те, чи доступне повернення коштів, скільки коштує доставка, як оформити покупку.

Для голосувань

Проголосувати в Instagram передплатники здатні майже з будь-якого приводу:

  • Marvel чи DC?
  • Вітчизняне кіно – так чи ні?
  • Голлівуд править світом – так чи ні?

Як поставити запитання у Stories в Інстаграм

Кожна форма для питань починається зі стікера, доступного в розділі з історіями: достатньо на великій сторінці клікнути по особистій аватарці, розташованій на панелі швидкого доступу зверху, а вже в лівій частині інтерфейсу вибрати «Створити» .

Як створити історію з питанням
Як створити історію з питанням

Зверху з’явиться іконка «Стікера» : якщо натиснути туди, то система відобразить список доступного контенту. «Питання» з’являться там же. Останній крок – підредагувати заголовок і написати щось на кшталт: «Задавайте питання!» або ж, навпаки, запровадити послання з тих, що перераховані вище.

Як подивитися відповіді

Реакції передплатників на стікер «Питання» Instagram дозволяє подивитися і в розділі «Дії» (іконка, що зображує серце і розташована на нижній панелі швидкого доступу), і безпосередньо в Stories: достатньо вибрати останню публікацію і провести пальцем вгору. Також подивитися відповіді на історії у яких минув термін публікації можна в архіві .

Переглянути запитання у сторіс
Переглянути запитання у сторіс

Окрім статистики, з’явиться кнопка для переходу до доданих реакцій. За замовчуванням відображається 2-3 відповіді, але якщо натиснути на «Все» , то розблокується додаткове меню з відсутніми подробицями.

Як відповісти чи поділитися відповіддю

Порядок дій вкрай передбачуваний: якщо натиснути на додану через стікер реакцію (в блоці «Відповіді» ), то на екрані відразу з’явиться пропозиція або «Поділитися відповіддю» , тобто оформити нову Stories і вписати під питанням кілька рядків або пропозицій або перейти для спілкування Direct без публікації результатів для загального огляду.

Як видалити відповідь

Крім публікації реакцій у Stories або переходу в Direct, для подальшого спілкування у форматі тет-а-тет, Instagram дозволяє та очистити інформацію про нещодавні дії передплатників.

Достатньо натиснути на «Відповідь» , а потім вибрати з контекстного меню пункт «Видалити» . Очищується інформація не відразу: спочатку відобразиться відповідне попередження та пропозиція передумати.

Оцініть статтю
Додати коментар