Історія синіх галочок починається з 2014 року, вже тоді Інстаграм розпочав боротьбу з фейковими обліковими записами. Шукаєш одну людину, а пошук видає десятки результатів, серед яких слід знайти справжній. Галочка верифікації все спрощує. Крім підвищення довіри користувачів та можливості підняти вартість реклами у блогах, верифікація дає пріоритет у видачі пошуку Інстаграм.
Спочатку на додавання галочок соцмережа приймала заявки, але через пару місяців призупинила їх прийом та почала самостійно надсилати пропозицію щодо верифікації окремим користувачам. Усе це призвело до розквіту чорного ринку із продажу галочок. А ті, хто не готовий був платити купу грошей, додавали галочку у вигляді смайлика до імені користувача. У серпні 2018 року Інстаграм повернув можливість подання заявки на верифікацію не тільки для боротьби з фейками, але вже й з аферами з отримання галочок.
Чорний ринок галочок – це колись хтось через знайомого в Інстаграм допомагає вам отримати синю галочку за велику винагороду, від 1000$. Гроші вони ділять між собою.
За що дають галочку в Інстаграмі?
При перевірці облікових записів Instagram враховує ряд факторів, щоб визначити чи відповідає обліковий запис громадським інтересам та критеріям самого Інстаграм. Перш за все ваш обліковий запис повинен відповідати Угоді та Посібнику спільноти Інстаграм, а також бути:
- Автентичним, тобто представляти реальну людину, зареєстровану компанію чи організацію.
- Унікальним, тобто єдиним обліковим записом, який представляє людину або компанію і є єдиним у своєму роді. Винятком є лише облікові записи різними мовами. Не підтверджують облікові записи за інтересами загального плану (наприклад, @cats).
- Відкритим акаунтом із заповненим полем «Про себе» , фотографією профілю та хоча б однією публікацією. Профіль не повинен містити такі посилання, як «додай мене», які ведуть інші соцмережі.
- Помітним, тобто представляти широко відому людину, бренд чи організацію, які часто шукають люди. Інстаграм перевіряє акаунти, що згадуються в кількох джерелах новин і не враховує оплачений або рекламний контент як джерело.
- Чистим. Без накруток передплатників та лайків.
Якщо у вас є галочка на сторінці Facebook , її можна перенести до Інстаграм. Для цього зв’яжіть сторінки в установках Інстаграм (Пов’язані облікові записи > Facebook). Якщо через деякий час галочка не з’явиться, а вимоги вище дотримані, сміливо пишіть на підтримку. Вимоги умовні, тому довіряти сервісам, які обіцяють за гроші оцінити ваш обліковий запис і видати у відсотковому співвідношенні можливість отримання галочки, не варто.
Як подати заявку на верифікацію облікового запису?
Щоб спробувати верифікувати ваш обліковий запис, відкрийте параметри облікового запису, потім відкрийте розділ «Акаунт» і натисніть «Запит підтвердження».
Введіть Ім’я та Прізвище, виберіть категорію, яка підходить вашій компанії/блозі (музика, мода, медіа, політика, блогінг, бренд, інше) та прикріпіть фотографію документа, що засвідчує особу. Далі натискаєте “Надіслати”.
Процедура підтвердження є абсолютно безкоштовною. Регламентів з обробки заявок на верифікацію немає, скільки займе цей процес невідомо. Після розгляду ви отримаєте повідомлення у додатку з ухваленим рішенням. Якщо запит буде відхилено, не засмучуйтесь, займіться розвитком свого облікового запису та подайте заявку повторно (не менше ніж через 30 днів після останньої заявки).
Як ще захистити обліковий запис від фейків?
Нашкодити фейкові облікові записи можуть як брендам, так і блогерам, наприклад, проводячи конкурси від їхнього імені. На етапі вручення обіцяних призів власники фейкових акаунтів розчиняються, а натовп розлючених учасників починають атакувати бренд/блогер через всілякі канали зв’язку. Щоб убезпечити себе від фейкових облікових записів, перейдіть на фейкову сторінку і у верхньому лівому куті натисніть на три точки.
Далі «Поскаржитися», «Недоречні матеріали». Відкриється форма, де вам потрібно вибрати: «Я вважаю, що цей обліковий запис порушує керівництво спільноти Instagram», «Поскаржитися на обліковий запис» і, нарешті, «Цей профіль видає себе за когось іншого». Якщо обліковий запис видає себе за вас, вибираємо «За мене», якщо за вашого знайомого, відповідно, «Людини, яку я знаю».