Реклама у Viber: варіанти розміщення

Соціальні Медіа

Нещодавно у Viber з’явилася реклама в списку чатів. Не дивно, що рекламодавці зацікавилися новою можливістю. Розповідаємо, як розмістити рекламу у viber досить швидким та економним способом.

Насамперед зазначимо, що є кілька видів реклами в месенджерах. Зокрема, є безліч сервісів, які пропонують послуги надсилання повідомлень безпосередньо користувачеві.

Розсилка може здійснюватися за власною базою передплатників (номери телефонів). Найчастіше, щоб рекламодавцю були вигідні такі розсилки, база повинна обчислюватися тисячами, а то й десятками тисяч номерів чи аналогічною кількістю повідомлень. Також Вам можуть запропонувати надсилання повідомлень холодною базою.

При цьому існує 2 варіанти, від імені якого користувачеві побачить Ваше повідомлення: від імені Вашого бренду або від загального Альфа-імені. Останнє означає, що в імені відправника буде вказано не конкретно Ви (Ваш бренд), а назва якоїсь іншої компанії (найчастіше вигадана), але близька до тематики Вашої розсилки.

Можна зареєструвати власне Альфа-ім’я (свій бренд). На це піде приблизно від 3 до 30 днів.

Скільки коштує реклама у Viber (Варіант А)

Щомісячний платіж для розсилок у Вайбері становитиме від 230-550 у.о. (залежно від того, хочете робити розсилку від загального імені або імені своєї компанії).

Це тарифи, що включають певну кількість повідомлень. Ціна за 1 повідомлення у Вайбері в середньому стартує від 0,018 у.о. Тобто Ви вибираєте пакет і сплачуєте щомісяця його вартість, окремо за повідомлення доплачувати не потрібно. При цьому, якщо ви не використовуєте свої повідомлення (так звані кредити), вони згорають.

Якщо підбити підсумок, то надсилати рекламні повідомлення у вайбері від імені Вашої власної компанії обійдеться в середньому 500 у.о/міс. На цю суму Ви зможете надіслати близько 30000 повідомлень/міс.

На наш досвід, таку послугу варто розглядати, якщо Ваша клієнтська база складає від 10000 номерів. Чи підходить це кожному бізнесу? Ймовірно, ні.

Як розмістити рекламу у Вайбері недорого (Варіант Б)

Існує й інший спосіб розмістити рекламу у Viber без особливих обмежень. Це реклама у списку чатів, яка налаштовується через Google Ads .

Здивовані? Так, все досить просто. І цим вже користуються багато брендів. Напевно, Ви бачили, але все ж таки покажемо, як виглядає реклама в чатах вайбера:

Щоб налаштувати таку рекламу, потрібно вибрати кампанію в Google КМС (контекстно-медійна мережа). У націленнях вказати Mobile App >> Viber Messenger. Щоб простіше оцінити рекламу у Вайбері, ми рекомендуємо вивести їх у окрему групу. Але в будь-якому випадку, потрібно буде проводити детальний аналіз ефективності і далі проводити стандартну роботу з оптимізації рекламної кампанії.

Крім націлення на нових користувачів, покази оголошень у Вайбері можна використовувати і для ремаркетингу, тобто повертати тих, хто вже був на сайті. Звичайно, якщо є кого повертати! Тобто має бути постійна притока нової ЦА на сайт.

Незважаючи на те, що налаштування реклами в Вайбері через Google Ads здається простим, управління та подальша оптимізація такої кампанії – процес, що вимагає знань та досвіду, т.к. “злити” бюджет за незнання деяких нюансів або помилки при оптимізації ще простіше.

Як бачите, розмістити рекламу в Вайбер можна різними способами. Найуніверсальніший – через рекламний кабінет Google Ads . Але не забуваємо, що за нинішньої конкуренції реклама в Viber, як єдиний рекламний канал у більшості випадків через вузьке охоплення, швидше за все, не буде рентабельним – вона може добре працювати, як частина рекламної стратегії в комплексі з іншими інструментами. А т.к. реклама у Вайбері налаштовується через кабінет Google Ads , і його доведеться створювати та налаштовувати всю аналітику, то звичайно грішно не скористатися і… та іншими інструментами Google Ads , такими як контекстна реклама, таргет у соціальних мережах , реклама в Ютубі тощо.

Оцініть статтю
Додати коментар