Як подивитися статистику в інстаграмі

Соціальні Медіа

Ефективно працювати, не аналізуючи результату, неможливо. Розбираємося, як відстежувати статистику в Instagram, які показники можна дізнатися, як слідкувати за зростанням акаунта, як порівняти кілька акаунтів та отримати докладні дані про сторінки конкурентів.ё

Чим може бути корисною статистика Instagram

Про обліковий запис в Instagram ми можемо дізнатися: кількість передплатників, кількість лайків, кількість коментарів, кількість переглядів відео, охоплення профілю, перегляди профілю, перегляди історій.

На підставі цих цифр підрахувати інші показники: темп зростання облікового запису, середня кількість лайків та коментарів, ER (коефіцієнт залучення). За цими показниками можна порівняти різні облікові записи. Це корисно, коли ви купуєте рекламу у блогера. Або хочете оцінити, який вид контенту подобається користувачам більше: у таких постів буде вище ER, тобто більше лайків та коментарів. Це знання стане в нагоді для розробки контент-стратегії: ви зробите матеріали, які схожі на ті, що вже сподобалися вашим передплатникам, і вони з більшою ймовірністю наберуть багато лайків.

Відстеження статистики дає змогу оцінити правильність ваших дій. Наприклад, ви продаєте сумки. Раніше ви публікували фотографії сумок у шоурумі. Знімки робив професійний фотограф. Він виставляв світло та довго обробляв кадри. Але ви маєте сумнів, що людям цікаво дивитися на фотографії сумок на білому тлі. І вирішуєте розміщувати більше кадрів, де дівчата йдуть із вашою сумкою вулицею, сидять у кафе — тобто показати, як ваш продукт виглядає у реальному житті. Вам здається гарною ця ідея, але фотограф не згоден. Аналіз статистики вирішить суперечка: протягом тижня ви публікуєте фотографії дівчат із сумками. І оцінюєте результати цього тижня та попереднього.

Аналіз у Instagram допоможе оцінити ефективність рекламної кампанії. Або роботу нового спеціаліста, якщо ви делегуєте налаштування реклами та роботу з блогерами.

Як подивитися статистику в Instagram

Є два зручні способи побачити статистику облікового запису:

  1. Статистика від Instagram (свої акаунти);
  2. За допомогою сервісу аналізу сторінок у соціальних мережах Popsters.ru (свої та чужі акаунти).

Побачити статистику облікового запису Instagram можна всередині самої соціальної мережі. Функція доступна для користувачів, які підключили бізнес-аккаунт. Зробити це може кожен.

Щоб підключити бізнес-аккаунт (і можливість дивитись статистику сторінки в Instagram), зайдіть у меню Параметри. У меню знайдіть розділ “Акаунт”, пункт “Переключити на профіль компанії”. Дотримуйтесь інструкцій Facebook: створіть бізнес-сторінку в соціальній мережі (її можна залишити порожньою) та заповніть контактні дані.

Статистика облікового запису буде доступна для публікацій, зроблених після підключення бізнес-аккаунта. Якщо ви вимкнете бізнес-аккаунт, а потім знову увімкніть, всі дані зникнуть.

Які дані показує статистика Instagram

Ви можете переглянути статистику кожного посту в розділі «Статистика». Кнопка «Подивитися статистику» розташована між фотографією та текстом, її бачить лише власник облікового запису.

Зверніть увагу: в публікаціях Instagram, що просуваються, сумує охоплення, суми коментарів і лайків, набрані і органічно, і за допомогою платного просування. У статистиці ви побачите два розділи: «Промоакція» та «Органічні».

Для детального аналізу використовуйте інструмент Instagram Insights. Щоб перейти до цього розділу, натисніть піктограму статистики у верхньому правому куті профілю. 

Підключення статистики Інстаграм для своєї сторінки

Instagram показує такі метрики:

  • Покази: кількість неунікальних переглядів усіх ваших постів за тиждень.
  • Охоплення: кількість унікальних переглядів профілю.
  • Перегляди профілю: кількість унікальних переглядів профілю.
  • Кліки за посиланням на сайт: переходи за посиланням, вказаним у профілі.
  • Кліки по «Надіслати ел.лист»: переходи через кнопку «Зв’язатися».

У розділі “Публікації” зібрані дані всіх публікацій, зроблені з підключення бізнес-аккаунта. Пости можна відсортувати за форматом (фото, відео, галерея), тимчасовим періодом (від – тиждень, місяць, рік, два роки) та показниками:

  • Покази – неунікальні перегляди посту;
  • Охоплення – унікальні перегляди поста, 1 обліковий запис дає 1 перегляд;
  • Залученість – загальна кількість дій з постом (лайки та коментарі);
  • Сподобалося – кількість лайків;
  • Коментарі – кількість коментарів;
  • Збереження – кількість збережень вашого поста.

Ці дані дозволяють зрозуміти, які публікації виявилися найбільш обговорюваними, популярними, що зберігаються за звітний період.

Статистика Історій у Instagram

Історії

Хоча історії видаляються за 24 години, у статистиці дані зберігаються на 14 днів.

Можна відсортувати історії за показами, охопленням, торканням «вперед» та «назад», виходами з історій та відповідями на них.

Прямі трансляції

Оцінювати трансляції можна за двома показниками:

Глядачі у конкретний момент часу: ведучий та всі глядачі бачать лічильник аудиторії у правому верхньому кутку трансляції. Він показує, скільки людей дивляться ефір прямо зараз.

Глядачі: ці дані стають доступними після завершення трансляції, їх бачить лише автор. Показує, скільки всього облікових записів заходили у вашу трансляцію.

Активність та демографія передплатників

Наступний блок статистики Instagram — це дані про поле, вік та географію користувачів, а також активність передплатників протягом тижня та за часом доби.

Аналіз демографії передплатників Інстаграм

Інформація про передплатників відображається лише для облікових записів, де число фоловерів більше 100.

Дані про активність показують, коли ваша аудиторія відкриває Instagram. У цей час найкраще публікувати посади: їх побачить більше людей. Алгоритми формування стрічки новин Instagram враховують, яке залучення публікація отримала в перші хвилини після публікації. Якщо ваш пост помітять відразу і лайкнуть його, він отримає більший охоплення.

Дані, які надає Instagram, недостатньо для формування звітів. Наприклад, ви не можете побачити динаміку зростання облікового запису. А щоб скласти докладний звіт, доведеться вручну переносити цифри до таблиці.

Можна дивитися статистику тільки у свого облікового запису, тому внутрішня статистика в Instagram не дозволить аналізувати конкурентів. Для детального аналізу статистики, вивантаження звіту та отримання даних конкурентів використовуйте Popsters.

Що вміє Popsters для аналізу статистики у Instagram

Сервіс аналізує будь-який обліковий запис. Ви можете завантажити обліковий запис своєї компанії або обліковий запис конкурента.

Popsters визначає найвдаліші пости за вказаний період: за кількістю лайків, коментарів, ER.

Ви можете знайти найобговорюваніші публікації: під ними буде найбільше коментарів. Часто виявляється, що це пости із конкурсами. Підказка: за допомогою цього інструменту можна підглянути у конкурентів механіки конкурсів або способи підвищення залучення в обліковому записі. А також знайти цікаві теми для контенту, який, напевно, викличе відгук у вашої аудиторії.

Яку статистику про Instagram обліковий запис збирає Popsters?

  • Активність по днях тижня, доби.
  • Відносна активність за обсягом тексту та днями тижня або часу доби.
  • Активність залежно від типу контенту: показує, який формат більше приваблює користувачів, фото чи відео.
  • Створює графіки за лайками, коментарями, передплатниками, ER.
  • Кількість публікацій контенту різного типу.
  • ER залежно від типу контенту та довжини тексту на постах.
  • Реферування тексту: сервіс знаходить пости, які найчастіше використовуються в обліковому записі, а також ER постів, що містять певне слово.

Дані можна аналізувати безпосередньо на сторінці сервісу або вивантажити в Excel, PDF або PPTX.

Також можна вивантажити всі пости за період, що розглядається.

Як використовувати Popsters для аналізу облікового запису в Instagram

Авторизуйтесь у сервісі через Instagram. Наберіть у рядку пошуку назву або адресу вашого облікового запису, натисніть «Знайти». Визначте часовий період, статистика профілю якого вас цікавить.

Аналіз облікового запису в Інстаграм з Popsters

Щоб порівняти два облікові записи, після вибору першого натисніть «+» і додайте потрібну сторінку.

Статистика Instagram акаунтів у графіках та метриках

 Розглянемо докладніше, як виглядають графіки і що означають ці дані. Щоб побачити графіки про ваш обліковий запис, виберіть потрібні дані в лівому стовпці «Статистика».

Графік “Слова”

Показує кількість постів, які містять у тексті певне слово.

Аналіз слів в обліковому записі Інстаграм

Графік «Час доби»

Відбиває успішність публікації, зробленої певний час стосовно постам, зробленим протягом усього аналізований період, в %.

Активність профілів у Instagram щогодини

Графік “Лайки”

Показує кількість лайків, отриману акаунтом у певні дні періоду, що розглядається.

Статистика по лайкам у Instagram

Er та тип контенту

Метрики Er та тип контенту в гафіках на Інстаграм

Хештеги, Er та активність

Хештегі - Er та активність - графіки у Instagram

А також корисні метрики для розширеного аналізу облікових записів в Instagram.

Що впливає на статистику Instagram?

 Ефективність роботи в Instagram залежить від багатьох речей: якості контенту, тематики вашого облікового запису, контент-менеджменту.

Якісний контент

Instagram – візуальна соціальна мережа. Публікуйте хороші, цікаві знімки із продуктом. Неунікальні зображення тут не цікавлять аудиторію, витрачайте ресурси на створення власного контенту: фотографій, відео, гіфок, інфографіки чи ілюстрацій.

Робота з аудиторією

Алгоритми Instagram серйозно впливають на ефективність просування у цій соціальній мережі. Тому працюйте з умовами, які впливають на алгоритми видачі. Один із них — це залучення. Задавайте аудиторії запитання, заохочуйте обговорення матеріалів. Найчастіше проводьте конкурси та експериментуйте з механіками: останній коментар, позначка друга, позначка акаунта в історіях користувача дають різний ефект.

Аналіз роботи

Ефективний аналіз роботи проводиться регулярно, а не коли трапляються проблеми.

Постійно аналізуйте показники у Instagram. І ви вчасно скоректуєте контент-стратегію. На підставі статистики можна зрозуміти, які теми цікаві вашій аудиторії, в який час краще постити матеріали, який формат краще, якої довжини повинні бути підписи.

Висновки: як аналізувати статистику у Instagram

  1. Два найзручніші способи для аналізу статистики облікового запису – це внутрішня статистика та інструмент Popsters.
  2. Внутрішня статистика Instagram доступна тільки для бізнес-профілів. Включити його може будь-хто, налаштування займе пару хвилин.
  3. Статистика Instagram акаунту дозволяє дізнатися: перегляди, охоплення, лайки, коментарі, збереження, перегляди профілю, перегляди та перемотування Історій, кількість глядачів трансляції. Але вона доступна лише господарю облікового запису.
  4. Popsters вміє аналізувати облікові записи конкурентів і порівнювати кілька облікових записів.
  5. Аналіз статистики дозволяє покращити контент, оцінити ефективність реклами, знайти фішки конкурентів.
Оцініть статтю
Додати коментар