Заробляти в Instagram може будь-хто, незалежно від свого віку, місця проживання або освіти. Достатньо освоїти кілька нових навичок. Спойлер: на це піде менше двох місяців.
Отримувати дохід через Instagram – модно. Сьогодні ця соціальна мережа вважається монетизованою. При цьому жодних особливих талантів тут не потрібно. Потрібне тільки бажання, смартфон з доступом до інтернету та трохи вашого часу.
1. Ведення облікового запису
Якщо ви давно мріяли перейти на віддалену роботу, зверніть увагу на нову професію – адміністратор Instagram. Це спеціаліст, який відповідає за просування облікового запису в соціальній мережі. Його мета — залучити якнайбільше «живих» та активних передплатників. Адміністратор займається узгодженням реклами, створює цікавий контент (фотографії, тексти, сторіс, прямі ефіри), організовує конкурси та спілкується з передплатниками.
Оскільки сьогодні практично кожна кав’ярня або фотостудія має обліковий запис, проблем з пошуком клієнтів зазвичай не виникає. А ще адміністратори завжди потрібні блогерам, знаменитостям, інтернет-магазинам, салонам краси та різним фахівцям. Щоб розпочати роботу, вивчіть основи просування SMM. Для цього можна пройти онлайн-курс, переглянути кілька вебінарів або почитати книги . Усьому цьому за бажання можна навчитися за кілька місяців.
2. Створення масок та обкладинок
Робити красиві та стильні обкладинки для розділу Stories Highlights можна без навичок малювання. Те саме відноситься до модних масок для сторіс – з серпня їх можуть створювати всі охочі. Ще недавно доступ до завантаження масок мали лише схвалені розробники з бета-статусом, а платформа та інструменти були закриті для звичайних користувачів. Тепер кмітливі інстаграмери змогли перетворити створення масок на прибутковий бізнес.
Оформити красиві круглі іконки для архіву історій можна за допомогою спеціальних програм-редакторів. Наприклад, Adobe Sketch або Canva . Достатньо встановити відповідний фон і накласти готові картинки або каліграфічні написи. З масками складніше, та й ціна за це вже інша. Уроки щодо їх створення є на сайті розробників та у відкритому доступі в Мережі. Найпростішу маску можна зробити лише за кілька хвилин.
3. Відображення аватарів
Якщо ви вмієте малювати в популярних графічних редакторах і маєте гарне почуття стилю, вам відкривається маса додаткових можливостей збільшити дохід. Наприклад, можна почати малювати модні аватари для особистих блогів та комерційних облікових записів. Грамотно оформлена картинка допомагає виділити профіль на тлі конкурентів та підвищує його відвідуваність. В інтернеті є багато уроків щодо створення таких аватарів.
А ще можна освоїти обробку фотографій у Photoshop та Lightroom , щоб почати продавати пресети (готовий набір налаштувань) або ретушувати знімки за гроші. Інший варіант – навчитися збирати візуальне оформлення профілю . Крім того, сьогодні потрібні люди, які розуміються на оформленні чек-листів, гайдів, трекерів та інших інформаційних продуктів блогерів.
4. Підготовка рекламних макетів
Якісні рекламні макети, як і яскраві аватари, потрібні всім, хто розкручує блог. Тепер для того, щоб зацікавити потенційних фоловерів, лише фотографії або скріншота з красивою «стрічкою» недостатньо. Тому, перш ніж рекламувати свій профіль, дуже важливо подбати про створення яскравого макету з провокаційними тезами і музикою. Тільки в цьому випадку реклама може спрацювати.
На допомогу інстаграмам приходять фахівці з розробки рекламних макетів. Сьогодні в Instagram продаються цілі онлайн-курси для тих, хто вирішив приєднатися до них. Але за наявності доступу до інтернету та базових навичок роботи з графічними редакторами ви можете легко освоїти цю справу. Для початку спробуйте встановити на смартфон програми Mojo , Instories та InShot та почніть практикуватися.
5. Продаж реклами
Якщо у вас є блог у Instagram, спробуйте продавати рекламу. Основна складність цього способу в тому, що вам знадобиться щонайменше 5–10 тис. активних передплатників. Щоб зацікавити таку аудиторію, потрібні вкладення та час. Але інвестиції того варті: окрім матеріального доходу, ви зможете отримувати бонуси як безкоштовних продуктів від модних брендів.
Для початку переведіть профіль у бізнес-аккаунт – так ви зможете зібрати всю потрібну статистику. Потенційні рекламодавці захочуть побачити її, щоб оцінити ефективність реклами у вашому профілі. Після цього приступайте до просування . Почніть купувати рекламу в облікових записах суміжної тематики, спонсорувати конкурси та коментувати пости великих блогерів. Коли сторінка стане популярною, то можна обговорити можливі варіанти співпраці з брендами.
6. Налаштування таргетованої реклами
Один із найпопулярніших інструментів просування — реклама, що таргетує. Таргетологу важливо навчитися точно визначати цільову аудиторію Instagram-акаунта, оскільки реклама транслюватиметься лише тим користувачам, які відповідають заданим критеріям. Якщо припуститися помилки на цьому етапі — клієнт втратить гроші.
Перед налаштуванням таргета дуже важливо підготувати обліковий запис до реклами, у тому числі правильно заповнити «шапку» профілю. Цей невеликий блок під аватаром інакше називають «біо». У ньому розміщують коротку актуальну інформацію, яка чітко відображає суть блогу та моментально привертає увагу аудиторії. До речі, це ще одна чудова ідея для додаткового заробітку.
7. Вебінари та онлайн-курси
За визнанням багатьох блогерів, основний дохід їм приносять авторські онлайн-курси, вебінари та майстер-класи. За допомогою цих інфопродуктів вони діляться своїми знаннями про просування блогів, обробку фотографій, тренування та спортивне харчування. Щоб запустити свій інфобізнес, насамперед необхідно визначитися, про що ви розповідатимете. Це має бути унікальна та корисна інформація, викладена зрозумілою мовою.
Іншими словами, інфопродукт – це запакований досвід. Якщо ви вмієте знімати захоплюючі сторіси або розробили власну методику написання продаючих текстів, навчіть цього передплатників. Великий плюс, якщо вам вдасться залучити експерта. Він допоможе підготувати якісний інфопродукт та підвищити довіру користувачів. Головне — не забути позначити всі умови такої співпраці у договорі.
8. Участь у розіграшах
Щоб заробляти в Instagram, необов’язково чомусь вчитися чи витрачати час на просування сторінки. Блогерська спільнота часто організовує конкурси та марафони з розіграшем великих грошових призів та цінних подарунків. Умови прості: потрібно передплатити всіх спонсорів, поставити лайк і відзначити подругу. Щоб не засмічувати аккаунт зайвими підписками, багато користувачів соцмережі заводять для гівів спеціальну сторінку.
Тут немає жодного обману: блогери проводять різні активності для підвищення залученості, охоплення та приросту аудиторії. Для них це добрий спосіб швидко набрати нових передплатників. Щоправда, стати переможцем у розіграші блогерів-мільйонників досить важко — через велику кількість учасників. Щоб збільшити шанси на перемогу, зверніть увагу на гіви та марафони, організовані інстаграмери з невеликою аудиторією.