У цій статті ми описуємо всі етапи роботи в Zoom: планування та створення конференції, запрошення учасників, запуск, підключення та запис конференції, управління правами учасників.
Покрокове створення та налаштування конференції в Zoom
Розглянемо докладно кожен етап.
Крок 1: Планування нової конференції
Зареєструйтесь! Запланувати конференцію найпростіше через веб-версію Zoom.
У меню особистого профілю перейдіть до розділу «Конференції» та натисніть кнопку «Запланувати конференцію». Зверніть увагу на напис праворуч угорі «Організувати конференцію». При натисканні на неї розмова створюється автоматично без налаштувань. Далі залишиться лише запросити учасників та почати керувати чатом.
Вкажіть тему для розмови і додайте опис (наприклад: «Нарада»). Встановіть дату та час початку конференції.
Враховуйте, що тривалість конференції на безкоштовному тарифі обмежена та становить сорок хвилин.
Опустіться по поточній вкладці нижче, виберіть ідентифікатор чату. Його можна встановити як автоматично, так і встановивши номер, прив’язаний до облікового запису.
Якщо хочете зробити так, щоб учасники не могли використовувати камеру або мікрофон, позначте це під час планування. Додатково, можна дозволити учасникам підключатися до конференції раніше за організатора і налаштувати автоматичне вимкнення звуку при вході в конференцію.
Після натискання кнопки «Зберегти» сторінка оновиться, ви можете стежити за станом конференції. Кнопки «Додати до» відповідають за розміщення запису про майбутню бесіду в календарі. Нижче ви бачите ідентифікатор чату, за допомогою якого з’єднання для інших учасників. Тут же відображається пароль та пряме посилання на запрошення.
Для більш комфортного використання можна встановити програму Zoom на свій комп’ютер.
Щоб розпочати конференцію, натисніть кнопку «Нова конференція».
Для планування відведено іншу віртуальну кнопку «Запланувати».
Після кліка по ній відобразиться нове вікно, де знаходиться форма, приблизно відповідна тій, про яку ми говорили під час аналізу веб-версії Zoom. Тут ви також задаєте тему, встановлюєте час та налаштовуєте додаткові параметри.
Як тільки ви натиснете кнопку «Запланувати», чат буде автоматично доданий у вбудований календар. Тут відображається його назва, ідентифікатор та запланований час. Якщо необхідно запустити розмову достроково, клацніть по «Почати».
Крок 2: Запрошення учасників
Ще до початку розмови надішліть запрошення всім потенційним учасникам. Це потрібно для того, щоб вони встигли підготуватися та внести конференцію у свій розклад.
Через веб-версію потрібно скопіювати пряме посилання, яке знаходиться в розділі «Конференції», щоб відправити її через будь-яку зручну соціальну мережу або месенджер.
У програмі Zoom запрошення надсилаються тільки після того, як ви підключилися до ідентифікатора (цьому процесу буде присвячено Крок 3).
У вікні конференції скопіюйте пряме посилання запрошення або натисніть кнопку «Запросити», розташовану на нижній панелі.
Відкриється вікно, де потрібно вибрати службу електронної пошти, щоб надіслати запрошення.
Відбудеться автоматичний запуск програми електронної пошти або відкриється сторінка через встановлений за промовчанням браузер. Ви можете підкоригувати зміст листа, задати адресатів та клацнути на «Надіслати».
Враховуйте, що обмеженнями безкоштовної версії встановлено максимальну кількість учасників до 100. Тому постарайтеся не розсилати надто багато запрошень, щоб у кожного була можливість підключитися, або ж придбайте відповідний тарифний план на офіційному сайті Zoom.
Крок 3: Запуск та підключення до конференції
Усі налаштування виставлені та запрошення надіслані, а це означає, що настав час запускати конференцію, якщо це потрібно за часом. Якщо ви авторизувалися через онлайн-версію на сайті, виконайте такі дії:
Навпаки потрібної розмови натисніть на кнопку «Підключитися прямо зараз».
На екрані з’являться підказки щодо подальших дій. Підтвердьте запуск програми або завантажте її, якщо ще не зробили цього.
Авторизація облікового запису виконається автоматично, а далі залишається лише почати керування розмовою у відповідному вікні.
У разі використання лише програми Zoom алгоритм дій трохи відрізняється:
Запустіть програму Zoom та виконайте вхід до облікового запису.
Запустіть новий чат, почніть заплановану розмову або натисніть кнопку «Увійти», щоб підключитися за номером конференції.
Введіть ідентифікатор та власний нік. Додатково можна встановити параметри звуку та відео.
Тепер у вас з’явилася можливість всіляко керувати поточною бесідою та учасниками, що до неї підключені.
Крок 4: Управління учасниками
Організатор може керувати учасниками, надаючи різні права або встановлюючи обмеження. Особливо актуальними такі налаштування стають у тих ситуаціях, коли до розмови одночасно підключено велику кількість людей.
Відкрийте у програмі Zoom меню “Докладніше”, виберіть “Керувати учасниками”. Запустити цей модуль можна швидше за допомогою комбінації ALT + U.
Справа з’явиться блок зі списком членів розмови. Навпроти кожного ніка та аватарки відображається статус та відкриті можливості.
Керуйте обмеженнями через спеціально відведені кнопки під списком, попередньо вибравши ціль або задавши дію для всіх.
Крок 5: Запис конференції
Запис поточної розмови – корисна опція, яка є в Zoom. Вона дозволяє зберегти конференцію на комп’ютері, щоб у потрібний момент відтворити її. Записати поточний організатор може за допомогою панелі інструментів.
Відкрийте меню «Докладніше» та виберіть пункт «Записувати на цей комп’ютер».
Справа вгорі з’явиться невеликий блок керування поточним записом. Там є кнопки для повної зупинки запису або встановлення паузи.
Завершіть розмову, щоб разом із цим перервався запис.
Автоматично відкриється вікно Провідника, де ви зможете ознайомитись із записами звуку та відео.
Це були всі етапи створення та підключення до чату у Zoom. Провести конференцію можна і у безкоштовній версії, але зі згаданими вище обмеженнями.