40 ідей для сторіс Instagram

Instagram

Коли дізнаємося, що таке сторис Instagram і як їх публікувати , виникають логічні питання:

  • Що саме публікувати?
  • Як цікаво оформити сторіс?
  • “Де брати ідеї?”

Ми зібрали 40 прикладів сторіс і розподілила їх за типами контенту. Упевнена, вони допоможуть скласти контент-план , збільшити залучення та  охоплення , залучити нових передплатників.


Інформаційний контент

1. Посилання на чужі пости

Таким чином можна запрошувати взяти участь у  челендже , висловитися про актуальну проблему. Цей прийом у сторіс часто використовують для розкручування інших блогів.

У прев’ю посту видно його формат: відео, галерея або просто фотографія

2. Чек-листи

Зручний та прикладний інструмент. Наприклад, допомагає швидше вивчити та краще засвоїти матеріал, тому чудово підходить для онлайн-шкіл.

У такій публікації доречно закликатиме передплатників поділитися корисною інформацією з друзями.

3. Колаж

Це мікс фото та відео чи фото та фото: колаж може показати одразу кілька сторін однієї події чи людини. Виглядає яскраво та незвично, привертає увагу.

Такий формат часто використовують блогери, щоб поділитися думкою, поставити запитання. Підійде для оформлення тестів та вікторин, опитувань.

4. Бекстейдж

Це можуть бути історії з життя, інтерв’ю з керівником чи співробітником. Головне, передплатник (потенційний клієнт) побачить реальну людину, а не абстрактну компанію. Це викликає довіру та налаштовує на співпрацю.

Усі люблять чужі історії, а успішні та цікаві люди мотивують та приваблюють.

5. Історія про місце

Відмінно працює, щоб поділитися відгуком про кафе чи готель, — рекомендую в першу чергу тревел-блогам. Рецепт такий: написати цікаву історію, додати фото/відео, додати стікер з  хештегом та  геолокацією , закликати поділитися думкою.

Якщо користувач натисне на геомітку в сторіс, він потрапить у відповідний розділ з публікаціями, – зверху будуть відображатися всі сторі, зняті в цьому місці. Сторіс також з’явиться у загальному списку записів за вказаним хештегом.

Геотеги та хештеги – допоміжні інструменти для збільшення охоплення аудиторії.

6. Вакансії

Відмінна ідея – постити вакансії та шукати нових людей через сторіс. Так можна вийти на нову аудиторію, посилити HR-бренд .

Нетворкінг у соціальних мережах може бути кращим рішенням, ніж пошук на стандартних сайтах з вакансіями.

7. Кейси

Кейси допоможуть довести експертизу, наочно показати цінність послуг, привернути увагу потенційних клієнтів.

Складно опублікувати великий докладний кейс у форматі сторіс, але можна підготувати міні-кейси з окремих завдань.

8. Цитати

У сторіс можна їх красиво та швидко оформити та відобразити тим самим цінності, місію, ідеї компанії/підприємця.

Головне — брати чужі цитати з достовірних джерел: точно переконатися, що та сама людина сказала саме це.

Комунікаційний контент

9. Лайфстайл

Дозволяє користувачам Instagram зазирнути у чуже життя. Можна показувати цікаві моменти: поїздку в інше місто, похід у кінотеатр чи музей, вечерю у ресторані. Або навіть якісь побутові речі: наприклад, пробудження з побажанням доброго ранку.

Нічого серйозного та важливого такий контент не дає, зате задовольняє просту людську цікавість.

10. Анонси

З їхньою допомогою можна звернути увагу на майбутні заходи. Для цього можна просто поділитись відповідними постами — функціональність сторіс дозволяє.

Ця ідея про те, як вбити двох зайців: викласти додатковий контент і  просунути онлайн-або офлайн-подію .

11. Сторітелінг

Це ефективний інструмент залучення та утримання уваги: ​​історія реальної людини викликає більше емоцій, ніж сухі факти та цифри.

А послідовна публікація цілої серії, а не однієї історії, змусить повертатися на сторінку знову і знову, що позитивно позначиться на  охопленнях .

12. Опитування

Допомагають не тільки урізноманітнити контент, але й зібрати зворотний зв’язок (дізнатися інтереси, краще зрозуміти портрет ЦА ), налагодити комунікацію з аудиторією (підвищити лояльність та й просто розважити).

Замість стандартних відповідей у ​​стікері можна використовувати емоджі.

13. Поради

Сторис чудово підходять для рецептів, лайфхаків та іншої корисної інформації. Життєві поради, рекомендації є актуальними для будь-яких категорій передплатників.

А коли передплатник відчує практичну користь від контенту, то з більшою ймовірністю перетвориться на справжнього адвоката / амбасадору .

14. Прямі ефіри

Це потужний інструмент для спілкування з передплатниками, ділитися враженнями, демонструвати оточення в режимі реального часу. Прямі трансляції дають миттєві відгуки та реакції.

Формат підходить блогерам, журналістам та іншим медійним особам. А ще – власникам інстамагазинів: для анонсів нової продукції, відповідей на запитання покупців.

15. Вітання

Привітання зі святами, як на старих добрих листівках, — чудовий спосіб підняти настрій.

Якщо вітати особливо нема з чим, можна просто побажати доброго ранку або доброго дня.

16. Спогади

Можна поритися в архіві старих фото та опублікувати ностальгічний пост.

Нехитрі публікації часом чіпляють сильніше, тому що зачіпають почуття та емоції.

Контент, що продає

17. Огляди

Це чудовий спосіб вигідно показати товари або послуги, допомогти прийняти рішення про покупку.

Використовують як фото, так і відео.

18. Порівняння

Публікації у стилі «було – стало» теж мотивують до покупки. Цей прийом давно зарекомендував себе як один із найдієвіших.

Важливо знати міру — надто нереальні порівняння не викликають довіри передплатників.

19. Інструкції

Наприклад, можуть докладно пояснювати, як користуватися певним товаром.

Це заощадить час покупців та допоможе визначитися тим, хто ще сумнівається.

20. Нативна реклама

Її перевага – у ненав’язливості. Комерційна складова органічно вплітається у сторіс і виділяється серед звичайного контенту.

Як правило, передплатники нормально сприймають позначку профілю або посилання на сайт.

21. Новинки

Це хороша ідея для брендів: передплатники та шанувальники часто цікаво реагують на новинки в асортименті. У beauty та fashion аудиторія активно стежить за трендами.

Важливо розміщувати новинки в однойменному розділі актуальних сторінок, щоб вони не губилися.

22. Образи

Можна не описувати товар, а показати, як він працює. Луки, образи допомагають передплатникам уявити, якими вони можуть стати. Ідея продавати не товар/послугу, а конкретний результат.

Готові образи давно стали мейнстримом у багатьох сферах — чому б не використати цей прийом до сторісу для мотивації клієнтів?

23. FAQ

Відповіді на питання, що часто ставляться, допомагають продавати, тому що:

  • клієнтам легше вибрати товари (наприклад, завдяки розмірним сіткам);
  • покупцям простіше дізнатися подробиці про доставку та оплату;
  • магазину легко пояснити у подробицях весь процес;
  • менеджерам та спеціалістам служби підтримки – менше навантаження.

Звичайно, таку інформацію краще розміщувати в  архівних/актуальних сторінках .

24. Акції

Акції, бонуси, знижки, спецпропозиції – перевірені інструменти для збільшення продажів. Вони приваблюють і затятих шопоголиків, і економних покупців.

Публікація у сторіс – хороший спосіб привернути увагу, закликати до дії (особливо якщо запропонувати ексклюзивні знижки та подарунки для передплатників).

Освітній контент

25. Цікаві факти

Ця ідея – не лише для освітніх облікових записів. Можна спробувати розміщувати такий контент у сторісі різних проектів.

Одні передплатники знайдуть користь для саморозвитку, інші захочуть поділитися знаннями.

26. Вікторини

Вони добре підвищують залучення передплатників. Щоб надихнутися для початку, можна вивчити розважальні облікові записи з постійними вікторинами.

Головне – продумати блок питань та варіанти відповідей, підібрати фото або картинки.

27. Розклад занять

Звичайно, підійде не всім нішам, але буде не зайвим у сфері освіти та розваг (наприклад, кінотеатрам, івент-майданчикам, інфобізнесменам). У сторіс можна викласти розклад занять та заходів: він допоможе згадати, запланувати та не запізнитися.

Плюс у сторіс можна вчасно повідомити про перенесення прямих ефірів чи інших заходів.

28. Навігація

Сторіс можуть бути інструментом навігації. Тоді передплатник зможе легко знайти і вибрати цікаву інформацію, а не копатися в сотнях постів.

Набагато легше взаємодіяти з обліковим записом, якщо інформація надана по порядку, як у підручнику.

29. Статистика

Із цифрами не посперечаєшся: статистика — сильний аргумент у продажу товару чи послуги. Наприклад, вона допомагає блогерам знайти потенційних рекламодавців.

У сторіс можна як показувати статистику як конкретних цифр, а й візуалізувати її з допомогою діаграм, графіків.

30. Посилання на корисний ресурс

Посилання на сайт у сторіс – хороший спосіб збільшити відвідуваність. Зрозуміло, можна спрямовувати трафік не лише на  свій лендинг чи корпоративний сайт, а й на інші корисні ресурси.

Важливо: додавання посилань можливе, лише якщо в акаунті більше 10 тисяч передплатників.

31. Книжкові рекомендації

Фото книги у сторіс – це зрозумілий і звичний формат, тренд не лише для книжкових блогерів.

Особисті рекомендації книг, фільмів, музики завжди допомагають зблизитися з аудиторією.

32. Дискусії та суперечки

Залученість — коли люди не просто читають, а й беруть активну участь. Спірна інформація провокує обговорення, а потім і інтерес до облікового запису. Блогери постійно публікують у сторіс найгарячіші повідомлення з директу та коментарів – це розважає і підігріває інтерес аудиторії.

Головне – не просто повідомляти інформацію, а висловлювати свою думку. Тоді, напевно, знайдуться ті, хто теж захоче висловитися.

Розважальний контент

33. Гумор

Флешмоби, пародії, мем – такий контент можна публікувати не тільки в розважальних акаунтах.

Щоправда, це не так просто, як може здатися. Потрібно вміти жартувати доречно, правильно обігравати події та інфоприводи , знати міру.

34. Анімація

Ідея проста: мультфільми люблять і діти, і дорослі, їх дивляться і по телевізору, і в соцмережах.

Плюс у тому, що анімація добре вирізняється у стрічці серед іншого контенту.

35. Гарні цифри

Передплатників 9999? Це чудова нагода похвалитися у сторіс! Багато хто захоче бути десятитисячним, особливо якщо пообіцяти якийсь бонус чи подарунок.

Ювілейні дати, рекордна кількість постів, круглі цифри за якимись іншими показниками — все це не дуже корисно, але цікаво. ( Особливо у  спортивному контенті . — Ред. )

36. Блестки та інші ефекти

Багато селебріт, популярні інстаблогери прикрашають свої фото і відео красивими мерехтливими блискітками.

«Блискучі» сторис добре привертають увагу постійної аудиторії та нових передплатників.

37. Ігри

Гейміфікація змушує користувача не просто дивитися, а активно взаємодіяти з контентом.

Ігрові механіки використовують найбільші світові бренди, що заважає маленьким акаунтам?

38. Конкурси

Вони добре просувають аккаунт через «магію» репостів, коли приходять і підписуються «друзі друзів». Анонс і у пості, і у сторіс посилює ефект.

Конкурси працюють не гірше за хештеги або оптимальний час публікації. Головне, щоб подарунок був унікальним чи популярним, відповідав тематиці облікового запису.

39. Розмовляюча голова

Це коротке відео, де автор щось рекомендує, при цьому зазначає обліковий запис або вказує посилання на сайт. Добре працює, тому що виглядає природно – багато хто знімає себе у сторіс. Працює краще, якщо додати емоції.

Найпопулярніші сторис — з діями: коли блогер іде кудись, фарбується, готує тощо.

40. Прогнози

Гороскопи, прогнози, тренди – такий контент заходить добре, якщо є достатній рівень довіри.

Головне – красиво оформляти сторіс такого типу.

PS

Просто викладати фото – нудно та неактуально. Я поділилася десятками ідей красивих, незвичайних, цікавих сторіс – добірка дає великий простір для творчості та експериментів.

Головне завжди тримати високу планку якості, стежити за реакцією аудиторії на різні типи сторіс. І не забувати про стратегію, ком’юніті, просування — тоді Instagram-маркетинг дасть потрібні результати.

Оцініть статтю
Додати коментар