Скористайтеся наведеними нижче інструкціями, якщо з програмою, яка встановлена на пристрої, виникають такі проблеми:
- воно працює зі збоями;
- не відчиняється;
- не реагує на команди;
- працює неправильно. Якщо проблема виникає в роботі програми з миттєвим запуском, скористайтеся інструкціями щодо усунення несправностей .
Щоб вирішити проблему, перезапускайте телефон після кожного кроку.Примітка. Деякі з цих дій можна виконати лише на пристроях з Android 8.1 та пізніших версій. Як дізнатися версію Android?
Крок 1. Перезавантажте пристрій та оновіть програмне забезпечення
Перезапустіть телефон>Важливо! Установки можуть відрізнятися залежно від моделі телефону. За детальною інформацією зверніться до виробника пристрою .
- На більшості телефонів для цього потрібно натиснути кнопку живлення та утримувати її протягом 30 секунд або поки телефон не перезапуститься.
- Якщо потрібно, натисніть “Перезапустити” .
Перевірте наявність оновлень Android
- Відкрийте установки телефону.
- Перейдіть до розділу вниз і натисніть Система Додаткові установки Оновлення системи .
- На деяких пристроях потрібно вибрати Про телефон або Про планшет Оновлення програмного забезпечення .
- Ви побачите статус оновлення. Виконуйте вказівки на екрані.
Оновіть програму
- Відкрийте програму Google Play .
- У верхньому правому куті екрана натисніть піктограму профілю.
- Виберіть Керування програмами та пристроєм .
- У розділі “Доступні оновлення” виберіть потрібні програми або оновіть усі.
Крок 2. Усуньте збій у програмі
Примусово зупиніть програму. Як правило, примусово зупинити програму можна в установках телефону (вони можуть відрізнятися залежно від моделі). За детальною інформацією звертайтеся до виробника .
Порада. Якщо після цього проблема не зникне, зв’яжіться з розробником програми. Докладніше про те, як це зробити .Очистіть кеш та видаліть дані програми
- Як правило, очистити кеш та видалити дані програми можна в установках телефону (вони можуть відрізнятися залежно від моделі). За детальною інформацією звертайтеся до виробника .
- Видаляючи кешовані дані, тимчасово звільните місце на пристрої. Зверніть увагу, що це не вирішить проблему назавжди, оскільки з часом дані кеша будуть накопичуватися і їх доведеться видаляти знову.
Порада. Якщо після очищення кеша та видалення даних проблема не зникне, зв’яжіться з розробником. Докладніше про те, як це зробити .
Встановіть синхронізацію пристрою з серверами Google
Важливо! Установки можуть відрізнятися залежно від моделі телефону. За детальною інформацією зверніться до виробника пристрою .
- Відкрийте програму “Параметри” на телефоні.
- Натисніть Система Дата та час .
- Вимкніть параметри Часовий пояс мережі та Дата та час мережі .
- Встановіть неправильну дату та час.
- Увімкніть пункт Часовий пояс мережі та Дата та час мережі .
Видаліть програму
Увага! Усі дані, збережені в програмі, будуть видалені.
- Відкрийте програму “Параметри” на телефоні.
- Натисніть Програми Усі програми .
- Виберіть програму.
- Натисніть Видалити Добре .
Порада. Якщо ви знову захочете використовувати програму, спробуйте перевстановити його. Зв’яжіться з розробником програми
Важливо! Якщо ви виконали всі запропоновані дії, але проблема не зникла, зв’яжіться з нами або розробником програми.
- Якщо ви не можете оновити програми або перейматися програмами Google, зверніться до служби підтримки Google Play .
- Якщо у вас виникла проблема лише з одним додатком, зв’яжіться з його розробником .