WhatsApp Business: що таке бізнес-аккаунт у Ватсап і як його зробити

Соціальні Медіа

Сервіс допоможе підприємцям активно взаємодіяти зі своїми клієнтами у месенджері.

Розповідаємо, що таке бізнес-аккаунт у WhatsApp, навіщо він потрібен, як його підключити та налаштувати роботу через комп’ютер.

Що таке бізнес-аккаунт у Ватсап і для чого він потрібен

WhatsApp Business – це сервіс для створення каналів комунікації з клієнтами, який дозволяє робити розсилки, сповіщати про статус доставки товарів і відповідати на запитання клієнтів, що часто повторюються. Інтерфейс програми схожий на традиційний месенджер, але функціональність значно розширена. На сьогоднішній день програма доступна для завантаження лише для гаджетів на операційній системі Android.

Варто відзначити можливість використання сервісу на комп’ютері з операційною системою Windows або Mac. Ця опція дуже зручна для підприємців, які через Вотсап здійснюють технічну підтримку користувачів.

Основні можливості WhatsApp Business

Створення бізнес-профілю, де можна вказати контактні дані фірми:

  • номер телефону для зв’язку;
  • Адреса електронної пошти;
  • URL сайту чи інтернет-магазину;
  • місце розташування компанії із зазначенням конкретної адреси.

Також можна описати діяльність компанії та перелік послуг:

  • надсилання повідомлень в автоматичному режимі – наприклад, вітання, автовідповідач та інші;
  • заготівля шаблонів для швидкої взаємодії з людьми (сніппетів). Шаблони допомагають відповідати на однотипні питання, не набираючи щоразу текст наново. Щоб вставити шаблон, необхідно ввести /дякую або головне слово іншої заготовки, щоб програма додала заздалегідь підготовлений текст;
  • підготовка статистичних даних Ця функція допомагає дізнатися залученість аудиторії: кількість надісланих, отриманих, відкритих та прочитаних повідомлень;
  • можливість розподіляти контакти групами, щоб полегшити пошук;
  • особлива позначка бізнес-профілю, яка помітна для звичайних користувачів і свідчить, що повідомлення надіслано з перевіреного облікового запису.

Зручний додаток для малого та середнього бізнесу:

  • для взаємодії з клієнтами доступна опція прив’язки стаціонарного номера телефону до облікового запису;
  • можливість одночасного використання WhatsApp месенджера та програми для бізнесу;
  • встановлення каналів комунікацій із клієнтами. При прив’язці стаціонарного телефону користувач може як зателефонувати до офісу, так і написати повідомлення в WhatsApp;
  • неможливість прив’язати той самий номер, який прив’язаний до месенджера. Це дозволяє відокремлювати особисте спілкування від контактування з клієнтами;
  • можливість перенесення повідомлень із месенджера до бізнес-версії, щоб не втратити важливі дані.

Недоліки WhatsApp Business

  • якщо буде помічено масове розсилання повідомлень, можуть заблокувати профіль;
  • відсутність регламенту щодо отримання статусу підтвердженого бізнес-аккаунта.

Актуальність створення програми для підприємців пояснюється популярністю програми. За даними AppAnnie і Mediascope аудиторія WhatsApp в Росії становить 27 млн. чоловік – це найпопулярніший месенджер. Новий додаток перекладає на більш високий рівень спілкування з клієнтами та розсилку повідомлень. Воно доступне та безкоштовне для всіх підприємців.

Як зробити бізнес-аккаунт WhatsApp

WhatsApp Business пропонує кілька варіантів бізнес-профілів:

  • аккаунт компанії (профіль, в якому введені всі дані, але він ще не пройшов перевірку справжності);
  • перевірений аккаунт (зазначається галочкою сірого кольору та означає, що номер телефону, вказаний у профілі, відповідає офіційному телефону фірми);
  • підтверджений обліковий запис (відзначається галочкою зеленого кольору і означає, що всі дані, зазначені у профілі, пройшли верифікацію Ватсап).

Створюємо бізнес профіль WhatsApp

  1. Завантажити бізнес-версію WhatsApp можуть власники iPhone та пристроїв на платформі Android  – клацаємо на потрібне посилання відповідно до вашого телефону. Також можна завантажити та встановити програму WhatsApp Business з магазину програм – Google Play Market або iTunes. Просто зайдіть і введіть у пошуку [whatsapp business] та натисніть «Встановити».
  2. Підтвердіть номер телефону, до якого буде прив’язаний обліковий запис. Зверніть увагу, при використанні особистого номера всі діалоги з WhatsApp будуть перенесені в бізнес-аккаунт.
  3. Заповніть профіль компанії. Додайте фотографію профілю, напишіть назву компанії, опис та адресу. На завершення натисніть «Далі».

Ввести номер телефону, відмінний від того, що прив’язаний до месенджера Ватсап:

Номер телефону для вотсап бізнес

Після цього на телефон прийде шестизначний код підтвердження. Підтвердивши вхід, ви будете перенаправлені в меню даних компанії.

На першому етапі необхідно ввести назву та додати фотографію. Будьте уважні при написанні назви – її неможливо буде змінити.

Назва компанії

Другий етап – заповнення профілю:

  • вказуємо місцезнаходження компанії на карті;
  • із запропонованого списку вибираємо вид діяльності;
  • коротко описуємо основні продукти чи послуги;
  • обираємо графік роботи зі списку:  завжди відкриті,  тільки за записом (доступна можливість вказати час запису на кожен день тижня),  відкриті у вказаний час (можна виставити час роботи по днях тижня);
  • додаємо електронну адресу для зв’язку та URL сайту, якщо вона є.
Заповнюємо профіль компанії у whatsapp

Після введення всіх даних натискаємо кнопку ” Зберегти ” .

Як надіслати дані на перевірку

Щоб пройти перевірку даних та отримати особливу позначку свого профілю, нічого не потрібно робити. WhatsApp автоматично перевіряє облікові записи на підставі правил, які недоступні користувачам. Вплинути на ймовірність отримання статусу профілю – перевірений або підтверджений неможливо .

Щоб підвищити ймовірність отримання зеленої позначки, рекомендується:

  • вказувати дані компанії та номер телефону;
  • контактний номер, прив’язаний до бізнес-профілю, варто також ввести дані бізнес-акаунтів Фейсбук та Інстаграм;
  • до закінчення перевірки не починайте масове розсилання повідомлень.

Налаштування чату

У налаштуваннях бізнес-акаунта доступна можливість керування чатами, ви можете налаштувати повідомлення:

  • немає на місці;
  • вітальні повідомлення;
  • швидкі відповіді.
Налаштування чату whatsapp business

Щоб відкрити докладні параметри, потрібно клікнути на повідомлення, що цікавить.

  • Тип повідомлень “ні на місці” використовується, якщо у вас немає можливості відповісти в даний момент. Щоб увімкнути розсилку, необхідно перевести бігунок в активне становище. У налаштуваннях можна змінити стандартний текст, встановити розклад та вибрати одержувачів. Натисніть «Зберегти», щоб підтвердити дію.
  • Вітальні повідомлення надсилаються тим людям, які вступають з вами в контакт вперше або були відсутніми більше 2-х тижнів. У детальних налаштуваннях можна вказати текст вітання та одержувачів. Щоб активувати функцію, переведіть бігунок у положення «Увімкнено». Щоб зафіксувати зміни, натисніть «Зберегти».
    Налаштовуємо вітальне повідомлення
  • Функція швидких відповідей розроблена для полегшення комунікації з клієнтами. Для відповідей на типові запитання можна зробити заготівлі відповідей, для надсилання підготовленого тексту буде достатньо ввести ключове слово. Доступна можливість створювати до 50 швидких відповідей та розподіляти їх у відповідність до частоти використання та ключових слів. Щоб додати швидке повідомлення, натисніть + або кнопку «Додати», введіть текст та скорочення. Не забудьте зберегти зміни.
    Швидкі відповіді у вотсапі

WhatsApp Business – це простий та зручний спосіб спілкування з клієнтами. Відмінна риса бізнес-платформи в Ватсапі – це доступність для малого та середнього бізнесу, а також можливість використання сервісу. Facebook планує незабаром розміщувати рекламу на цій платформі, що відкриє нові перспективи для просування товарів та послуг в інтернеті.

Оцініть статтю
Додати коментар