Що таке хештег

Соціальні Медіа

Хештег (від англ. hash – ґрати + tag – мітка) – це зарезервована мітка у вигляді #решітки, яку використовують як основний спосіб пошуку в соцмережах за тематичним ключовим словам. Хештег структурує інформацію та допомагає користувачам швидко орієнтуватися в океані контенту.

Пост з позначкою #краса, присвячений моді та стилю

Як поставити хештег

Щоб зробити хештег, потрібно поставити перед словом # символ без пробілу. Тоді текст змінить колір на блакитний і перетвориться на посилання.

У написанні хештегів є нескладні правила. Зазвичай використовують одне слово:

#краса #beauty

Слово-мітка має бути релевантним – максимально точно відображати сенс посту.

Якщо потрібно зробити посиланням на фразу, її завжди пишуть без прогалин. Щоб візуально розділити слова, вдаються до нижнього підкреслення або CamelCase (горбатого регістру):

#ранкова кава #happyLife #my_friends

У хештегах краще не писати складні словосполучення або складні для запам’ятовування слова. Вони орієнтовані на користувачів, мають бути зрозумілими та простими.

Як користуватися хештегами у різних соцмережах

Хештег зустрічається у всіх глобальних соціальних мережах – Twitter, Facebook, Вконтакте, Instagram, YouTube, Tik Tok. Натиснувши на нього, ви побачите пости, позначені цією міткою. Можна й по-іншому: ввести в рядок пошуку слово з ґратами і система видасть потрібні результати.

У різних соцмережах у хештегов різні функції та правила використання.

Хештеги у Twitter

Twitter – колиска хештегов. Звідси вони поширилися інші соцмережі. Хештег багато років залишається головним способом пошуку та угруповання твітів. Оскільки довжина посту в Twitter всього 280 символів, з хештега особливо не розгорнешся. Рекомендується використовувати не більше трьох міток, причому їх краще включати в текст, щоб заощадити місце:

Йдемо на тиждень у #гори, скоро будуть #фоточки

Хештеги у Instagram

Оскільки основний контент цієї соцмережі – зображення, позначки відіграють важливу роль у навігації. Завдяки підписці на хештеги в Instagram можна отримувати повідомлення, коли хтось публікує пост на цікаву для вас тему.

У пост Instagram можна додати до 30 міток, але фахівці з SMM рекомендують ставити не більше 8 . Найголовніше – щоб хештеги чітко описували суть картинки.

Хештеги у Facebook та ВКонтакті

Для ВКонтакті та Facebook існування хештегов – скоріше данина моді та традиціям. Мітками користуються рідко, а добре налагоджена пошукова система зводить їх нанівець.

Тим не менш, підтримка продовжує працювати, у цих соцмережах є навіть власні фішки.

У Facebook можна шукати пости з хештегами з адресного рядка, якщо додати слово hashtag на адресу посилання. Наприклад, вбийте  https://www.facebook.com/hashtag/кіно – і Facebook видасть акуратну пачку відповідних постів.

У ВКонтакті є пошук по одному обліковому запису. Наприклад, ви хочете знайти хештеги #примус тільки в публікаціях користувача @Кот_Бегемот. У пошуку пишіть: #примус@Кот_Бегемот.

У Facebook не вітається перевантаження хештегами, воно сприймається як спам. Для посту оптимально використовувати 1-3 мітки.

У ВКонтакті теж потрібно ставити грати без фанатизму — не більше ніж п’ять (хоча дозволяється до 10).

Як застосовувати хештеги для просування

Пошук і навігація – далеко не все, що вміє чарівна решітка.

Хештеги ефективно застосовують для залучення користувачів та розкручування продукту. Грамотно підібрані позначки працюють не гірше за таргети в Instagram або Facebook. До того ж, вони безкоштовні.

Є кілька способів просування компанії та її продуктів через хештеги.

Конкурси та акції

Конкурси з використанням хештегов працюють на підвищення впізнаваності бренду. Вони ефективно «накручують» кількість фоловерів, допомагають створити ажіотаж довкола сторінки. Найпопулярніші мітки із цієї серії – #конкурс і #акція.

Як мотиватор використовують подарунок, велику знижку або сертифікат на придбання товарів. Переможця обирають серед передплатників, котрі виконали певні умови. Найчастіше просять підписатися на сторінку, зробити репост, відзначити друзів у коментарях, написати пост із хештегом.

Конкурс для збільшення читацької аудиторії. Учасники повинні лайкати пости та відзначати у коментарях друзів

Просування продуктів

Маркетологи заохочують створення спеціальних хештегов для окремого продукту, щоб покупець міг легко знайти його за тегом та ознайомитися, а пізніше – замовити чи купити. Цей метод добре працює при запуску нових лінійок товарів, що легко інтегрується в рекламні кампанії.

Окреме брендування кожного продукту є зручним для структурування клієнтської бази. Воно дозволяє кожному сегменту покупців фільтрувати в соцмережах інформацію саме з того товару, який їм потрібний.

Вибрані хештеги для категорії #чіпси та назви продукту #чукасалат

Просування бренду

Хештег з назвою компанії використовується в рекламних, розважальних та вірусних постах, акціях, флешмобах, інтегрованій рекламі на сторонніх ресурсах.

Ідеально, якщо написання хештега збігається з написанням назви компанії у всіх соцмережах та на сайтах.

Назва підприємства з виробництва сиру винесено на мітку #more_sveta_cheese

Флешмоби та челенджі

Хештеги добре працюють у соціальних або творчих флешмобах, створених компанією для підвищення активності учасників, наприклад #намалюй_історію або #поділися_добром.

Хоча флешмоб не був винайдений як маркетинговий хід, PR-фахівці активно використовують його для просування брендів. Досить вигадати просту, але захоплюючу ідею, пов’язану з продуктом або компанією.

Косметичний бренд може запропонувати флешмоб із темою «Покажи, що у тебе в косметичці», а виробник товарів для тварин запустити челендж, присвячений кумедним фотографіям собак.

В інструкцію до флешмобу додають хештег, який працює на просування бізнесу. Наприклад, #моя_косметічка_Oriflame. Назва компанії згадувати у мітці не обов’язково. Можна попросити користувачів зробити фото з продуктом – наприклад, з фірмовим стаканчиком кави в красивому місці (для кав’ярні).

Як інструменти флешмобу працюють не лише фотографії, а й відео, гіфки, історії.

Геотеги

Хештеги із зазначенням локації використовують ресторани, спортзали, кінотеатри та будь-які заклади, чиє місце розташування має значення для залучення клієнтів. Відзначаючи місто або важливий орієнтир, ви допомагаєте користувачам зрозуміти, де вас шукати. Якщо фітнес-центр знаходиться в лондонському районі Паддінгтон, то буде логічно відзначити його #London #Paddington.

Сервіси для підбору хештегов

Підприємець повинен знати, як сформувати хмару тегів для залучення потенційних клієнтів, а не просто пустої публіки.

Автоматизовані послуги допомагають знайти найбільш релевантні слова, якими найчастіше проходить цільова аудиторія. Також вони підшукають хештеги із суміжних категорій, щоб ще більше розширити коло передплатників.

Сервіс Hashtagify аналізує популярність хештега за місяць та за тиждень, прогнозує тенденції відвідування на найближчі 7 днів, підбирає приклади постів та пов’язані теги. У сервісу багато корисних функцій: перелік мов і країн, в яких позначка зустрічається найчастіше, різні варіанти написання, статистика найпопулярніших твітів.

Hashtagify працює тільки для Twitter та Instagram.

Аналіз хештега #BidenWon: кількість переходів, хмара пов’язаних тегів, найпопулярніші твіти користувачів

Хештеги зручні і для читачів, і для власників облікових записів. Головне – не зловживати ними, тому що передозування ґратами викликає у користувачів відторгнення.

Оцініть статтю
Додати коментар