Що таке навігація в інстаграмі

Соціальні Медіа

Рано чи пізно перед блогерами виникає питання про те, що означає навігація в Інстаграмі в історії. Публікувати контент у цій соціальній мережі користувачі можуть у кількох плейсах – у загальній стрічці та у stories. Різниця в тому, що опубліковані файли у стрічці будуть постійно (або поки їх не видалить власник акка).

А інста-сторі автоматично зникають за добу з моменту публікації. У цьому розділі є клавіші, натискання на які фіксуються. У будь-який момент власник сторінок може отримати профайл у вигляді статистики. Також надалі її використовують як основу для аналізу ефективності просування.

Ми розповімо, що таке навігація в сторі, і докладно зупинимося на метриках, що існують у цьому розділі. А також з’ясуємо, за якими параметрами аналізувати ефективність історій.

Відповідаючи на запитання, що означає навігація у статистиці Інстаграм в історії, відзначимо, що це дії, які здійснюють інші користувачі. Переглядаючи ваш контент, люди виходять, перегортають, прокручують уперед і т.д. Такі “махінації” прийнято називати свайпами. А назва пояснюється тим, що людина кликає або скидає пальцем по дисплею пристрою. У сторіс існують такі взаємодії:

  • тому – означає, що людина перегорнула на попередню історію;
  • вихід – закрив публікацію;
  • перехід до наступного посту – свайпнув по екрану, щоб перейти до контенту іншого блогера;
  • прокрутка вперед – відразу переключився на іншу вашу сторіс .

Крім перерахованого, в інсте є параметри статистики, які доступні лише для бізнес-профілів . Як тільки з’являться перші глядачі, стануть доступні дані про переходи, дії в сториз і т.д.

Найменше уявлення про те, що таке навігація в Інстаграмі історії, ми вже отримали. Щоб отримати список користувачів, які переглянули публікацію, необхідно зайти в розділ «Глядачі». На відміну від звичних постів у стрічці, тут відображаються облікові записи всіх, хто подивився контент. Далі докладно про процес перегляду розділу зі статистикою.

Посібник, що дозволяє переглядати статистику всіх сторінок в Instagram

Для перегляду статистики всіх історій нам потрібно зайти до свого облікового запису. Клікнути на три горизонтальні смуги (або символ шестерні) у верхньому кутку праворуч. Другим пунктом у спливаючому контекстному меню має бути рядок Статистика. Внаслідок цих дій ми потрапимо на сторінку з показниками інста-профілю.

У вкладці «Контент» прокручуємо майже вниз, доки не побачимо розділ «Stories». Натискаємо на клавішу «Все», щоб перейти на сторінку з інформацією з історій. Вже знаючи про те, що таке навігація в Інстаграм, ми зможемо вибрати параметр і час, за який його потрібно відстежити. Крім того, можна переглянути загальну інформацію про різновиди статистичних даних. Для цього необхідно вибрати “Познайомтеся зі статистикою”.

Основні критерії оцінки контенту представлені показами та охопленням. А також відповідями, і вже знайомою нам навігацією. Ви можете вибрати 24 години, тиждень або 14 днів зі списку доступного часового інтервалу для відстеження параметра.

Перегляд статистики якоїсь однієї певної історії

Що робити, якщо виникла необхідність дізнатися ефективність однієї інста-сторі, а не всіх одразу? Рекомендуємо слідувати такій покроковій інструкції:

  • Відкриваємо опубліковану історію, дані щодо якої хочемо дізнатися. Коли вона відобразиться на екрані телефону, пальцем скидаємо її вгору.
  • На екрані з’являться всі параметри, згадані раніше, але вже по окремій публікації.

Якщо ви знаєте, що означає навігація в Інстаграмі в історії, але отриманих даних недостатньо, радимо скористатися сторонніми утилітами. Такі інструменти, як Popsters або Picalytics, дозволять вам зібрати докладну інформацію про обліковий запис.

Ці послуги призначені для поглибленого збору статистичних даних, і навіть наочно їх візуалізують. Вони дозволяють проводити аналіз не лише свого облікового запису, але й чужих профілів. Наприклад, одним натисканням можна виділити всі свої інста-сторі та порівняти їх з контентом сторінок-конкурентів.

Параметри розділу «Навігація»: їх докладний розбір та значення

Якщо блогер перейде у статистику своїх сторіс, то побачить там багато різних параметрів (новачки часто у них плутаються). Окрім відповідей, показів, передплат, відвідування сторінки та охоплення тут є цілий блок метрик по навігації. За кожній з них прихована своя інформація про дії користувачів, які стежили за публікацією. Щоб не ламати голову над тим, що таке навігація в Інстаграм сторіс, зупинимося на кожній метриці докладніше.

1. Перехід до наступної insta-сторіс

Більшість інстаграмерів на підсвідомому рівні закладено звичка не доглядати історію остаточно (всі 15 секунд). Для оцінки якості контенту людям вистачає кілька 4-5 секунд. Вони бачать піст і гортають далі, іноді навіть не вмикаючи звук. У такій ситуації користувачеві потрібно натиснути будь-яку область на екрані, щоб перейти на наступний запис. Під цією дією ховається метрика «Перехід до наступної сториз».

Цей показник допомагає блогерам стежити за ефективністю 15 секундних роликів. Якщо ви публікуєте розмовні відео, вони відрізняються високим показником «Переходу до наступної stories», ваш контент нецікавий для аудиторії. Потрібно вибрати інший формат або переглянути теми роликів.

2. Прокручування вперед

Тепер настав час з’ясувати, що означає прокрутка вперед в Інстаграмі. У соцмережі Instagram існує кілька методів перегортання інстасториз вправо. Це може бути перехід до наступного поста або перехід до контенту іншого блогера. Дані з розділу «Прокручування вперед» – це перехід до фотографій/роликів наступного інстаграмера. Для її здійснення потрібно змахнути пальцем на екрані вправо.

Ця метрика дозволяє стежити за сторисами, до яких оглянули фоловери, і з яких перейшли на пости інших користувачів. Якщо один запис відзначений занадто великим параметром «Прокручування вперед», це вказує лише на одне. Для глядачів вона є відштовхуючим фактором, який спонукає їх прогорнути.

3. Метрики «Вихід» та «Назад»

Нерідко під час перегляду історій користувачі закривають їх, не додивившись остаточно. Щоразу зараховується до параметра «Вихід». Причини, чому було вчинено таку дію, можуть бути різні. Але користувач, який намагається розібратися в тому, що означає навігація в Інстаграмі в історії, не повинен одразу засмучуватися. Цілком можливо, що користувач при перегляді вашої сторі дістався своєї автобусної зупинки або змушений був приступити до роботи.

З метрикою «Назад» взагалі не повинно бути запитань. Глядач конкретної публікації пальнув назад, щоб переглянути ще раз попередню посаду. Якщо на одному з ваших роликів значення параметра «Назад» підвищено, він сподобався фолловерам. І багато хто повертався, щоб подивитися його ще раз.

4. Метрика «Навігація», як наслідок усьому вищесказаному

У розділі «Навігація» є всі метрики, які ми перерахували вище. Тут вони підсумовуються і в сукупності демонструють, скільки взаємодій було скоєно з вашою інста-сторісом.

Нам уже відомо, що означає навігація в Інстаграмі у сторіс. Але чому ж вона така важлива? Не кожному, особливо недавно зареєстрованому користувачеві, відомо про те, що перегляди в stories можна накручувати. Різні утиліти дозволяють автоматично налаштовувати перегляди роликів. Фейкові перегляди від «людських» відрізняються тим, що програма нездатна прогорнути вперед, вийти або перейти на контент іншого блогера. Здійснити це може лише людина. Тому такі метрики важливі для інстаграмерів, які займаються розкручуванням свого блогу.

Рекомендації щодо аналізу ефективності stories в Інстаграмі

Те, наскільки передплатники залучені до перегляду ваших історій, можна оцінити за показниками статистики сторисів. Де їх подивитись, і що означає навігація в Інстаграмі, ми знаємо. Тепер розберемося, як аналізувати історії за цими даними.

  • Відповіді. На нижній панелі кожного посту є рядок “Відповісти на сторі”. Вона дозволяє відправляти не тільки повідомлення в особистість, а й ділитися швидкими реакціями. За відповідями можна зрозуміти, скільки користувачів написало вам після перегляду контенту прямо з інстасториз. Оскільки кількість цих дій впливає на рейтинг блогу, його вважають одним із важливих.
  • Охоплення. За цим параметром власник облікового запису розуміє, скільки людей побачило його контент. Якщо сторі переглянута одним і тим самим користувачем кілька разів, це зарахується за один. Цим охопленням і відрізняються від показів, тому що дозволяє зрозуміти, чи бачить вас аудиторія. При падінні переглядів рекомендується працювати над тим, щоб підвищити залученість.
  • Покази. Показує, скільки разів було переглянуто запис. Численні перегляди від одного інстаграмера рахуються окремо. Якщо прокрутка вперед в Інстаграм (що означає перехід до іншого посту) ще хоч якось сприяє аналізу ефективності, то покази – ніяк.

Щоб оцінити обліковий запис, важливо робити висновки з навігації по stories. Публікації у спільній стрічці оцінюються лише за кількістю дій, показами та охопленням. Неможливо зрозуміти, як людина, яка переглянула піст, сприйняла його. А аналіз взаємодій з історіями дозволяє отримати дані про реакції навіть тих користувачів, яких не надійшло жодної реакції.

Навігація в Інстаграм (про те, що це ми розповіли в статті) створена за принципом свайпів. Як ми з’ясували, вона дозволяє оцінювати свій контент та складати стратегію його покращення.

Відео огляд:

Оцініть статтю
Додати коментар