Як оформити сторінку в інстаграм

Instagram

Якщо профіль виглядає погано, жодна реклама не врятує: передплатники втечуть, а ліди з охопленням так і не з’являться. Ділимося секретами оформлення.

Профіль у Instagram* — візитна картка компанії у соціальній мережі. Користувач «зустрічає по одязі» — оцінює зовнішній вигляд облікового запису, коли приймає рішення: підписатися чи йти далі.

Якщо коротко, профіль повинен відповідати двом головним вимогам:

  • Інформативність. Компанію можна легко знайти за назвою та ключовими словами у пошуку Instagram*. При побіжному погляді зрозуміла тематика акаунта. Вказані ціни, контактні дані та інформація про товари. Користувачі можуть швидко оформити замовлення або поставити запитання у зручний спосіб — наприклад, у директі чи WhatsApp.
  • привабливість. Всі розділи профілю (аватар, хайлайти , картинки у стрічці) оформлені в єдиному стилі. Використовуються якісні зображення. Профіль компанії вирізняється серед конкурентів. За інших рівних умов користувач швидше запам’ятає красиво оформлений профіль.

Тепер подробиці.

Як підібрати нік

Нік – це назва профілю на латиниці, яка вводиться при реєстрації облікового запису в Instagram*. Він має бути унікальним, відображати суть профілю та бути не більше 30 символів.

Наприклад, коучу я рекомендую писати слово coach у ніке профілю. Наприклад, @coachemin. Компанії – її назва. Наприклад, @apple.

Зверніть увагу: ви не зможете зареєструвати нік, який вже використовується в Instagram*. Але зможете поміняти той, що існує на будь-який, який не зайнятий іншими користувачами.

Ви можете замінити нік у будь-який момент, але тільки на той, який не зайнятий іншими користувачами
. Скріншот: «Інстаграм»*

Нік компанії повинен легко запам’ятовуватися та вимовлятися, плюс він допомагає користувачам знайти компанію у пошуку Instagram*. Тому краще не використовуйте в ніке:

  • Символи та розділові знаки. Якщо користувач пропустить їх, то потрапить на інший обліковий запис. Наприклад, @doska і @ dos.ka – два різні профілі.
  • Багато літер. Наприклад, в ніке @igrushkidladetey легко помилитися.
  • Декілька голосних поспіль. Як у @ horoshiyiistorii
  • Початок, схожий на конкурентів. Так, при введенні в пошукнику @tortMasha користувач спочатку побачить обліковий запис @tortMa і може на нього перейти.

Як оформити шапку профілю

Коли користувач відкриває обліковий запис у Instagram*, він бачить верхню частину профілю. Вона називається шапкою і складається з картинки (аватара), імені облікового запису та текстової частини (опису). У шапці потрібно донести тематику облікового запису: дитячий одяг, домашні тварини, SMM , будівництво котеджів або новинки в IT-технологіях.

Швидше, користувач не підпишеться і не читатиме пости, якщо не зрозуміє по шапці, які послуги чи товари ви пропонуєте, що корисного він знайде у вашому обліковому записі.

Аватар

Мета аватара – привернути увагу та запам’ятатися.

Публічним особистостям, наприклад, блогерам, бізнес-тренерам та іншим фахівцям, які просувають особистий бренд, раджу розміщувати на аватар власну фотографію. Рекомендую вибирати чітку контрастну фотографію по груди чи пояс. (Якщо на повний зріст, то складно скомпонувати у колі.)

Відредагувати зображення для аватара можна в різних додатках та онлайн-сервісах, наприклад, Nebi ( Android , iOS ),  Pixlr  (Android, iOS, веб).

Компаніям та брендам раджу розміщувати на аватар логотип . Так, користувачі точно зрозуміють, на який профіль вони потрапили.

Якщо профіль Instagram належить нано-, мікро- або малому бізнесу (ІП), рекомендую розмістити на аватарі чітку фотографію товару. Наприклад, кондитеру – фотографію торта, виробнику ялинкових іграшок ручної роботи – іграшку на ялинку.

Не рекомендую використовувати на аватарі:

  • нечіткі темні зображення;
  • дрібний нечитабельний шрифт на логотипі;
  • світлі кольори букв на світлому фоні або темні – на темному;
  • Стічні картинки .

Ім’я облікового запису

Ім’я облікового запису знаходиться на першому рядку в описі профілю. Його довжина має перевищувати 30 символів.

Ім’я індексується Instagram*, тобто користувач може знайти ваш обліковий запис у пошуку програми або сайту. Тому рекомендую вказувати ключові слова , які допоможуть йому в цьому.

Наприклад, компанія із Москви займається ремонтом ноутбуків. Тоді в назві можна просто написати: ремонт ноутбуків, Москва. Не раджу дублювати латинську назву компанії, якщо вона вказана у ніке. Найкраще вказати додаткову інформацію, за якою вас зможуть знайти у пошуку.

Якщо в пошук Insagram ввести «Ремонт ноутбуків», то результати з’являться профілі з відповідним ім’ям.
Скріншот: «Інстаграм*»*

Якщо ви просуваєте особистий бренд, то в імені облікового запису можна вказати прізвище, ім’я, професію або нікнейм .

Опис

Опис профілю не може перевищувати 150 символів. У налаштуваннях Instagram це поле називається «Про себе».

Вкажіть тут найважливішу інформацію:

  • Місто;
  • адресу та години роботи, якщо є офлайн-точка;
  • засоби зв’язку: телефон (WhatsApp, Telegram, Viber), e-mail;
  • сайт, якщо є. Над посиланням розмістіть заклик до дії, наприклад: «Перейти на сайт»;

Якщо хочете знати, скільки користувачів переходить за посиланням з шапки профілю, використовуйте UTM-мітки . Тоді кількість переходів можна побачити у звітах системи веб-аналітики ( Google Analytics).

  • Якщо якась знижка чи акція діє лише на сайті, повідомте про це: «Дізнатися про знижку на сайті»;
  • Список послуг чи категорій товарів. Наприклад, в  обліковому записі освітнього проекту можна вказати, які предмети/професії тут вивчають;
  • Оффер. Наприклад, «Доставимо піцу за 30 хвилин» або «Замовте 3 пари взуття за ціною 2»;
  • Інформацію про доставку, якщо є, та оплату товарів/послуг.

Використовуйте емоди, якщо хочеться цікавіше оформити список та повідомити додаткову інформацію.

З опису облікового запису зрозуміло, що компанія займається продажем одягу для дітей від одного року, доставляє за два дні. Замовити можна на сайті. Бракує інформації про регіони доставки.
Скріншот: «Інстаграм*»*
З опису зрозуміло, що компанія займається продажем столів та стільців, доставляє по всій Росії. Вказано телефон для зв’язку.
Скріншот: «Інстаграм*»*

У шапці Instagram можна вказати лише одне посилання. Якщо у вас кілька сайтів або потрібно, щоб користувачі переходили до месенджерів, використовуйте сервіси мультипосилань (наприклад, Taplink).

Як оформити вічні stories (highlights)

Використовуйте вічні stories (highlights), які не зникають через 24 години, щоб зібрати важливу інформацію у профілі. У такий спосіб можна розмістити прайс-лист, розклад занять, відгуки, детальну інформацію про товар чи послугу.

Для публікації підійде нова або вже опублікована історія – з архіву в налаштуваннях облікового запису.

Зберіть у вічних історіях важливу інформацію про свою компанію. Наприклад, компанія Nails University розмістила там інформацію про розпродаж, майстер-класи та інструменти, які використовуються в роботі.
Скріншот: «Інстаграм*»*

Для кожної вічної сторі  потрібно оформити обкладинку та вигадати зрозумілу назву. В оформленні допоможуть  App For Type (Android, iOS),  Canva  (Android, iOS, Windows, веб).

Як оформити картинки у стрічці та stories

  • Використовуйте однаковий шрифт для всіх написів на картинках.

Сторіс повинні бути оформлені в тому ж стилі, кольоровій гамі, що й інші зображення профілю. Наприклад, картинки постів та обкладинки хайлайтс намальовані у пастельних тонах. У цьому випадку не слід оформлювати сторіс чорно-білим або криваво-червоним.

Для оформлення стрічки теж є добрі рішення: Adobe Photoshop Express (iOS, Android, Windows) ,  Crello  (Android, iOS, веб).

Безкоштовні шаблони можна знайти в Instagram* по хештегу # Безкоштовні шаблони. Їх можна завантажити, відкрити в потрібній програмі  (частіше це Over  для iOS і  PixelLab  для Android) , а потім просто додати свій напис чи фото.

Коротко про головне

Щоб привабливо оформити профіль у Instagram*, спочатку зробіть попередню роботу: придумайте логотип, визначте основні кольори, елементи на зображеннях.

Продумайте та оформлення шапки профілю: виберіть ім’я та оффер; перевірте вільні ніки; визначте, чи потрібно використовувати сервіс мультипосилань та UTM-мітки.

Не бійтеся експериментувати: писати різні оффери та заклики до дії, оригінально оформляти стрічку та stories. Але не забувайте аналізувати усі зміни. Наприклад, відстежувати кількість переходів на сайт після того, як змінили заклик до дії над посиланням. Або кількість передплат після нового дизайну.

А взагалі оформлення профілю – лише частина Instagram*-маркетингу. Там ще багато цікавого.

Оцініть статтю
Додати коментар