Інстаграм є не тільки популярною соцмережею, а й одним з кращих майданчиків для інтернет-маркетингу. Ефективність соцмережі як рекламного майданчика прямо випливає з її популярності – чим більше людей щодня заходять на свої сторінки, тим більше споживачів дізнаються про той чи інший бренд. Якщо ви хочете розмістити рекламу в Інстаграмі, то ми вам розповімо, який з її видів краще вибрати.
- Особливості реклами у Instagram
- Види реклами в Інстаграм
- Офіційна реклама
- Реклама у стрічці
- Реклама у сторіс
- Реклама у розділі «Цікаве»
- Реклама в інфлюєнсерів
- Правила розміщення реклами
- Як купити рекламу в Інстаграм
- Створення бізнес-акаунту
- Налаштування рекламної кампанії
- Налаштування бюджету
- Публікація рекламного контенту
- Як розмістити рекламу в інфлюєнсерів
- Вартість реклами
- Переваги та недоліки Instagram реклами
- Приклади рекламних кампаній
- Висновок
Особливості реклами у Instagram
Instagram – величезна соціальна мережа, де є місце як для великих, так і невеликих брендів. Немає такого бізнесу, який не міг би успішно просуватися тут. Навіть представники B2B-бізнесу, пов’язаного з промисловістю, можуть успішно продавати в Інстаграм. Головне – правильно вибудувати рекламну стратегію.
Зважаючи на переважну аудиторію цієї соціальної мережі (молоді люди від 18 до 29 років), просування в Інстаграм буде особливо ефективним для молодіжних брендів, індустрії краси, кулінарії. Однак, навіть якщо ви працюєте з найменшим відсотком аудиторії, наприклад, дорослими віком від 65 років, завжди можна налаштувати рекламу чітко на цю демографічну групу.
Оскільки Інстаграм є переважно візуальною платформою, то текстова реклама тут практично не використовується. Щоб залучити місцеву аудиторію, знадобиться подбати про якісну візуальну складову, підготувати хороші знімки чи відео.
Реклама в Інстаграм відрізняється нативністю та креативом. Якщо ви хочете отримати хорошу конверсію, потрібно завоювати довіру аудиторії, наочно продемонструвавши свої переваги.
Види реклами в Інстаграм
Існують 2 типи реклами в Instagram: таргетована та просування через блогерів/паблік. Обидва варіанти мають переваги та недоліки. Наприклад, реклама, що таргетує, передбачає швидкий запуск і просте управління. Просування через блогерів може мати більшу ефективність, оскільки інфлюєнсери вже мають лояльно налаштовані передплатники.
Офіційна реклама
Виділяють такі різновиди офіційної реклами в Instagram:
- У стор. Додавати маркетинговий контент можна як у стрічку, так і підрозділ stories. Охоплення подібної реклами – понад 500 мільйонів користувачів, які переглядають сторіс щодня.
- Фотореклама. Простий рекламний формат, що дозволяє донести до користувачів інформацію про переваги бренду та його продукцію, послуги.
- Відеореклама. Даний формат дає можливість посилити ефект від фотореклами за допомогою руху та аудіо.
- Реклама із кільцевою галереєю. Такий формат дає можливість опублікувати в маркетинговому пості одночасно кілька фотографій або відеороликів. Це дозволяє донести до однієї кампанії більше інформації до користувачів.
- Реклама із добіркою. Подібний формат забезпечує вигідне уявлення продукції, спонукання людей до її придбання. Використовуючи добірки фотографій та відеороликів, можна розповісти користувачам історію про свою компанію.
Замовити рекламу у Instagram можна, використовуючи сервіс материнської компанії Facebook – AdsManager. Такий маркетинг буде таргетований – це означає, що ви зможете вказати, яким категоріям користувачів показувати рекламні блоки. Статева приналежність, вікова група, регіон проживання, переваги – все це можна налаштувати в рекламі, що таргетує. Ключові її переваги перед рекламою у блогерів полягають у наступному:
- швидке налаштування та запуск – не потрібно витрачати час на переговори з інфлюєнсером;
- відсутність людського чинника – інфлюєнсер може неякісно виконати роботу, взагалі викласти маркетинговий контент;
- можливість гнучко налаштувати аудиторію, якою показуватиметься реклама – всі дані про людей беруться з їхніх акаунтів у Facebook;
- можливість повністю контролювати терміни показу та ціну реклами – рекламодавець сам визначає, протягом якого періоду має показуватись маркетинговий контент;
- докладні статистичні дані – можна дізнатися, скільки користувачів переглянули рекламний контент, натиснувши на посилання.
Реклама у стрічці
Ціну просування у стрічці соцмережі ви визначаєте самостійно, налаштовуючи націлення. Найменший бюджет – 20 рублів. Після налаштування параметрів аудиторії (вікова категорія, уподобання, місто проживання) Facebook запропонує 2 види охоплення: більше та дорожче, менше та дешевше. Також рекламодавець може використати свій бюджет. Якщо ваша цільова аудиторія має великі доходи, і ви встановите низький загальний бюджет, рекламний контент буде показаний малій кількості користувачів.
Для кращого охоплення встановлюйте розцінки, які пропонує Facebook при налаштуванні націлювання. Зверніть увагу, що відразу після початку рекламної кампанії весь бюджет не буде списаний. У Facebook діє система післяплати – спочатку показується маркетинговий контент, а вже потім знімаються кошти.
Найпростіший варіант таргетованого просування у стрічці – реклама публікації у додатку Instagram. Щоб її запустити, потрібно виконати такі дії:
- Перевести обліковий запис у статус «Бізнес», виконати його прив’язку до облікового запису бренду в Facebook.
Під публікаціями з’явиться кнопка «Просувати». Якщо натиснути на неї не можна, то публікація порушує правила реклами. Потрібно змінити її чи створити нову. - Клікнути по «Просувати», виконати налаштування націлювання, встановити ціну реклами, її тривалість.
- Для видалення реклами необхідно натиснути «Подивитися просування», натиснути на 3 верхні точки та «Видалити».
Реклама у сторіс
Використовуючи рекламу в сторіс, можна показати людям унікальність свого бренду, залучити інтерес користувачів, спонукати зробити певну дію. Близько 4 мільйонів фірм щомісяця рекламують свою продукцію через розділ «Інстаграма». Розмістити рекламу в сторіс можна, як і у випадку зі стрічкою, через Ads Manager Facebook . Для цього потрібно:
- Перейти до Ads Manager.
- Натиснути на “Створити рекламу”.
- Вибрати “Мета” – “Охоплення”.
- Переглянути сторінку до підрозділу «Види плейсменту».
- Клікнути по “Редагувати плейсменти”, вказати “Платформи” – “Instagram”, “Історії”.
- Встановити потрібні параметри рекламної кампанії.
- Здійснити завантаження вертикально розташованої фотографії або відео довжиною до 15 секунд зі співвідношенням сторін 9:16.
Реклама у розділі «Цікаве»
Порядок розміщення реклами в підрозділі «Цікаве» соціальної мережі, по суті, такий самий, що й для звичайної стрічки. Стрічка «Цікаве» – це місце, де користувачі випадково знаходять нові публікації, роблять спонтанні покупки, спілкуються з представниками фірм. Для кожної людини розділ «Цікаве» буде унікальним.
Реклама в інфлюєнсерів
Дати рекламу через інфлюєнсера — один із найефективніших методів просування товарів та послуг у соцмережах. Згідно з опитуванням, яке провела фірма Duff & Phelps, за останній рік третина компаній з усього світу змогли збільшити кількість продажів до 500 тисяч доларів саме за рахунок співпраці з блогерами.
Як правило, для успіху рекламної кампанії взаємодії з одним інфлюєнсером мало. Статистика показує, що 45% брендових компаній розподіляють бюджет, виділений на рекламу між 50-100 блогерами одночасно. Тут важливо розуміти, у них може бути різна кількість передплатників та різне охоплення аудиторії. За кількістю фоловерів лідери думок поділяються на:
- Нано-інфлюєнсери , у яких до 10 тисяч передплатників. Їхня аудиторія досить лояльна. Але при цьому блогер має невеликий досвід у публікації реклами, тому він може погодитися навіть по бартеру зробити потрібну рекламу.
- Мікро-інфлюєнсери з числом фоловерів до 100 тисяч. Ця категорія блогерів також має лояльну аудиторію. Але вони більше досвіду у роботі з рекламодавцями, тому співробітництво може бути здійснено за досить низькою ціною.
- Великі інфлюєнсери з аудиторією до 1 мільйона чоловік. Ці блогери активно працюють із рекламодавцями, тому знають про свою цінність. Але їхні передплатники менш лояльні та гірше реагують на рекламу.
- Селебріті, які мають від мільйона передплатників. Ця категорія має нестабільне залучення, але велике охоплення. Ціни досить високі і можуть бути невиправдані.
Правила розміщення реклами
Розміщуючи рекламу в Інстаграмі, необхідно враховувати вимоги, передбачені правилами соцмережі. А якщо ні, то маркетинговий контент не буде показуватися користувачам. Правила такі:
- Публікувати рекламні пости в Instagram через Facebook можливо тільки створивши бізнес-профіль.
- Необхідно адмініструвати обліковий запис у Facebook, пов’язаний з профілем в Instagram.
- Максимальна довжина текстового контенту – 300 символів.
- Обмеження за розміром фотографій залежать від їх формату:
- квадратний – не менше 600х600 пікселів, не більше ніж 1936х1936 пікселів;
- прямокутний альбомний – не менше 600х315 пікселів, не більше 1936х1936 пікселів;
- прямокутний книжковий – не менше 600х750 пікселів, не більше ніж 1936х1936 пікселів.
- Відеоролик повинен мати розмір максимум 4 гігабайти.
- Співвідношення сторін має бути таким:
- квадратний формат – 1:1;
- прямокутний альбомний – 1.91:1;
- прямокутний книжковий – 4:5.
- Заборонено рекламувати таку продукцію, як лікарські препарати, тютюнові вироби, товари для дорослих, картинки на кшталт «до»-«після».
Як купити рекламу в Інстаграм
В Інстаграмі застосовуються вже відомі рекламодавцям ефективні маркетингові інструменти. Використовуючи їх, можна здійснювати налаштування, запуск, відстеження кампаній так само, як у Facebook. Розглянемо, як подати рекламу до Instagram через Facebook за кілька кроків.
Створення бізнес-акаунту
Для запуску рекламної кампанії знадобиться профіль Facebook та бізнес-аккаунт в Інстаграмі. Якщо у вас ще немає облікового запису в Facebook, потрібно зареєструвати його.
Налаштування рекламної кампанії
В Ads Manager потрібно вибрати мету, формат реклами, цільову аудиторію. Також можна вказати існуючу публікацію в Інстаграмі та натиснути «Просувати». Система автоматично сформує аудиторію з користувачів, які схожі на ваші фоловери.
Налаштування бюджету
Потрібно вирішити, протягом якого періоду відображатимуться рекламні публікації, який бюджет ви готові виділити на них. Рекламний бюджет налаштовується лише на рівні групи публікацій чи кампанії.
Публікація рекламного контенту
Після натискання «Опублікувати» рекламні публікації будуть відправлені на перевірку. За її результатами ви отримаєте сповіщення. Якщо реклама не порушує правила соціальної мережі, вона почне показуватись користувачам.
Як розмістити рекламу в інфлюєнсерів
Насамперед потрібно визначитися з цільовою аудиторією, яку зацікавить рекламований продукт чи послуга. Очевидно, немає сенсу замовляти рекламу одягу для матусь у блогера, який публікує контент для спортсменів. При виборі зверніть увагу, що є 3 основні категорії блогів:
- Особистий , де інфлюєнсер викладає матеріали про своє життя, поїздки, покупки та ін.
- Експертний – акаунти професіоналів у конкретній сфері (спорт, правильне харчування, мода).
- Корпоративний – профілі компаній.
Знайти потрібного інфлюєнсера можна вручну — через пошук із використанням ключових слів та хештегів. Вибираючи блогера, необхідно брати до уваги кілька факторів. Перед відправкою листа з пропозицією співпрацювати потрібно хоча б кілька днів поспостерігати за тим, як людина веде свою сторінку, які теми порушує, яка реакція його передплатників на публікації. Фоловери блогу повинні виявляти достатню активність.
Щоб не витрачати час, можна шукати інфлюєнсера через спеціальні сервіси, наприклад, trendHERO . Зручний пошук параметрів дозволяє швидко знайти кандидатів. Спеціальні графіки покажуть географію передплатників, їхню залученість та інше, а інструмент “500 схожих блогерів” запропонує вам аналогічні профілі з тематики та аудиторії.
Звертайте увагу на сильні стрибки активності на графіку приросту передплатників. Вони можуть вказувати на використання накруток, участь блогера в масфоловінгу, маслайкінгу.
Небажано гнатися за блогерами з мільйонною аудиторією. Великі витрати на просування бренду можуть не окупитись. Найкращий варіант – інфлюєнсери, кількість передплатників у яких становить 1-100 тисяч.
Після того, як лідера думки обрано, потрібно з ним зв’язатися . Якщо пропозицію його влаштує, то далі буде обговорення всіх умов і підписання договору (найчастіше це умовність). У ньому важливо прописати вартість, кількість роликів чи фото тощо. Потрібно скласти чітке ТЗ: у якому вигляді ви хочете зробити рекламу, що в ній треба показати та розповісти, а чого не варто.
Вартість реклами
Щоб потрапити в рекламу до Instagram, потрібно заплатити. Ціна офіційної реклами визначається вами при налаштуванні націлювання. У кожному конкретному випадку вона буде різною. Щоб дізнатися про приблизну вартість реклами, потрібно просто налаштувати націлення.
Необхідно враховувати загальне правило: що вищий дохід цільової аудиторії, то більше стоїть реклама. Наприклад, якщо цільова аудиторія проживає у Москві, то реклама буде досить дорогою. Також потрібно враховувати кількість конкурентних брендів: чим їх більше, тим вищою буде вартість маркетингу. Якщо вам потрібно заощадити, забезпечивши найбільше охоплення, а місце проживання не має значення – варто видалити з націлювання Москву та Петербург.
Переваги та недоліки Instagram реклами
Одним із головних плюсів реклами в Instagram є невелика вартість лідів щодо інших популярних ресурсів. Але з кожним днем майданчик стає все більш привабливим для рекламодавців, і в майбутньому ситуація може змінитися.
Серед інших переваг Instagram реклами можна виділити:
- Висока активність аудиторії. Згідно з дослідженнями компанії Kenshoo, користувачі Інстаграма вдвічі частіше кликають по рекламних оголошеннях, ніж власники облікових записів в інших соціальних мережах.
- Величезна база даних. Для націлювання реклами використовується, в тому числі і база даних Facebook.
- Точне налаштування під демографічну групу. Офіційна реклама в Instagram може бути налаштована за віком, статтю, регіонами, інтересами. Блогери мають свою аудиторію, зібрану за інтересами. Це дозволяє транслювати рекламу чіткому сегменту користувачів та не переплачувати за зайві перегляди.
- Різноманітність форматів. В Інстаграм однаково добре працює реклама в Stories та стрічці, рекламні пости та нативні рекомендації.
До недоліків реклами у цій соціальній мережі можна віднести наявність мертвої аудиторії в деяких блогерів. Несумлінні інфлюєнсери можуть мати до 30-40% накручених передплатників, тому до підбору сторінки для реклами потрібно підходити відповідально. Відносним недоліком націлювання реклами можна назвати визначення вартості показу за системою аукціону. Через цю особливість вартість показу не фіксована, і покази на найпопулярніші сегменти аудиторії коштують дорожче.
Приклади рекламних кампаній
Можна розглянути 2 приклади маркетингових публікацій, які забезпечили ефективне просування бренду. Перший приклад – публікація від самого Інстаграма, розміщена у профілі в стаграміпідприємства. У цьому обліковому записі публікуються пости про просування через Instagram, способи підвищити ефективність реклами.
Це чудова фотографія їжі з цікавою текстурою, контрастними кольорами, правильним виставленням світла. У фото застосовані геометрично правильні форми та лінії, які, якщо судити за підсумками опитувань, забезпечують ефективне привернення уваги користувачів.
Другий приклад – публікація від Samsung Mobile, яка демонструє можливості камери смартфона Galaxy S6.
На фото розміщено 3 телефони з 3 різними знімками, які показують, як працюють нові функції з фокусуванням і витримкою. Телефони розміщені на світлому фоні, що не дає їм загубитись на фотографії. Також на картинці присутній простий і трохи забавний напис – у тексті є і гра слів, і хештег, що привертає увагу. Все це привертає увагу людей до головної риси телефонів – можливості вручну налаштовувати камеру.
Також можна розглянути кейс із просуванням бренду домашнього відбілювання зубів NewSmile через соцмережу. Мета реклами – збільшення продажів. Під час розробки маркетингової кампанії враховувалися такі параметри:
- Бюджет. Оскільки бренд не був популярним до початку просування, бюджет був невеликим – 3 тисячі рублів.
- Плейсменти. Оскільки раніше в бізнес-профілі New Smile не налаштовувалась реклама для підвищення конверсії, було прийнято рішення використовувати поєднання плейсментів: стрічки та сторіс Facebook, стрічки та сторіс Інстаграм.
- Аудиторія. Було ухвалено рішення сформувати аудиторії за активними передплатниками за останні 30 днів. Геолокацією було обрано всю РФ.
Маркетингова кампанія тривала 8 діб. За її результатами було отримано:
- сумарне охоплення 70 368 користувачів;
- 320 переходів за посиланням на інтернет-магазин NewSmile із СРС 9.2 рублів за клік;
- 30 додавань товарів у кошик та 17 замовлень з СРА 176 рублів за покупку.
При витратах просування 3000 рублів було отримано виручка 42 075 рублів.
Висновок
Просування в Інстаграмі є не менш ефективним, ніж традиційна реклама у ЗМІ. Аудиторія цієї соціальної мережі обчислюється мільйонами, тому недоцільно ігнорувати таке джерело потенційних клієнтів та покупців.