Viber-розсилки – тренд року. Що буде далі?

Соціальні Медіа

Щороку у сфері емейл-маркетингу з’являється щось, що змушує керівників бізнесу та маркетологів скрикнути “Ах” і швиденько почати діяти. Особливо коли з’являється якийсь новий канал комунікації зі споживачами. Маркетологи не проґавлять шанс використати те, що може підвищити ефективність вирви продажів на будь-якому з її етапів.

Тому, коли щось таке проскакує і всюди трубять, що це реально ефективно, невитратно і відразу ж дає результат, – все це завищує очікування настільки, що після всієї роботи відбувається невелике розчарування. Потім поступово очікування та реальність, як правило, вирівнюються. Цей процес відображається на “шкалі очікувань” або “параболі очікувань”. Виглядає вона так:

Парабола очікувань

За цією ж шкалою після “піку завищених очікувань” у точку розчарувань вже потрапляли веб-пуш, кинуті кошики, перегляди та багато іншого.

Нещодавно Viber зробив потужний постріл і став одним із нових каналів комунікації з клієнтами. Тобто тепер у різноманітних сервісах автоматизації маркетингу, особливо мультиканальних, як eSputnik, можна здійснювати viber-розсилки . Ймовірно, близько 90% людей, які читають цю статтю, так чи інакше користуються вайбером, тому не складе особливих труднощів уявити, наскільки він виграшніше смс.

Чим хороший вайбер для бізнес-розсилок?

Давайте визначимо переваги вайбер, які реально змушують впроваджувати його у свої бізнес-процеси.

  1. Реакція повідомлення. Реклама у вайбер не так настирлива, адже якщо у людини у смартфоні є вайбер – значить, саме так йому зручно отримувати корисну інформацію. У дослідженні, яке провела компанія Accenture Strategy, 2/3 респондентів відповіли, що використовують саме онлайн-канали під час розпродажів, маркетингових акцій та отримання послуг, тому що для них це дійсно зручно.
  2. Візуалізація. Відправляти повідомлення до вайбера можна з картинками, красивими символами, барвистими кнопками тощо.
Приклад повідомлення у вайбер із візуалізацією

3. Персоналізація. Можна персоналізувати повідомлення, наприклад, налаштовувати автоматичне вітання з днем ​​народження.

4. Відписка. Від viber-розсилки можна швидко відписатися, що неможливо було зробити в смс, (правда гортати потрібно в самий верх чату).

Як відписатися від вайбер розсилки

5. Інформативність. Можна використовувати 1000 символів.

6. Звітність та аналітика. За розсилками через вайбер ми бачимо статистику з прочитань, що було неможливо у звітах смс, і що найважливіше для будь-якого маркетолога, є можливість відстежувати продажі і бачити всю ефективність каналу.

За такої кількості переваг і нових можливостей складно пройти повз вайбер-розсилок і не скористатися цим каналом.

Ефективні розсилки у Viber з eSputnikРеєстрація

Де зараз на шкалі знаходиться канал VIBER?

На даний момент за розташуванням на параболі очікувань він наближається до вершини завищених очікувань.

Парабола очікувань 2

Це зовсім не дивно, практично всі компанії, які мали таку можливість, зараз використовують масові розсилки у вайбер. СМС вже неефективні, і це розуміють. Усі, хто використовують вайбер у своїй маркетинговій діяльності, ще тільки тестують його чи починають це робити. Незабаром кожен бачитиме конверсію цим каналом і можна буде переглянути фактичні результати в різних сферах діяльності.

Чому і Вайбер може опинитися в точці розчарування?

  1. Реальний номер клієнта і номер, зареєстрований у viber, можуть не співпадати.
  2. Для багатьох людей вайбер є простим способом зв’язку з близькими людьми, каналом листування по роботі чи навчанню. Але не способом стежити за акціями та промо.
  3. Так, людям подобається цей канал комунікації. Вони реально хочуть отримувати через нього повідомлення про гарячі акції та розпродажі, але тільки від тих компаній, які їм цікаві.Проблема в тому, що бази номерів часто купуються і перепродаються, тому у вашому смартфоні купа небажаних повідомлень.
Список чатів у вайбер

На скріні видно, що отримано 5 промописів за 6 днів, з яких усі для мене є марними. А в трьох компаніях я взагалі не залишала номерів.

Всі ці недоліки прямо свідчать, що вайбер не замінить всіх каналів комунікації, тому що рано чи пізно ефективність будь-якого з них починає знижуватися. А коли вся увага була сконцентрована на вайбері, інші канали були незадіяні.

Що робити, щоб лагідно подолати “Точку розчарування”?

Наступний графік демонструє потребу у постійних інноваціях.

Необхідність у постійних інноваціях

Що мається на увазі?

Те, що будь-якому бізнесу, будь-якій компанії та споживачам постійно потрібні інновації. Користувачеві не подобається email? Окей, давайте йому надсилати web-push. Не працює? Давайте надішлемо розсилку у вайбер. Цей ланцюжок і варіації можна продовжувати довго, тому що вже сьогодні є більше 15 можливостей, які можна використовувати для певних цілей. У свою чергу, вибираючи сервіс відправки, враховуйте, що ви не повинні зосереджуватись тільки на вайбер-розсилках, ваш вибір повинен спиратися на багатоканальність сервісу та його потенційні можливості, якщо раптом вайбер не дасть очікуваних результатів.

Завжди з’являтимуться якісь нові способи комунікації з клієнтом, але успіх не зводитиметься до того, щоб узяти і першим запровадити все. Успіх – у синергії всіх каналів комунікації, які в даному випадку є взаємозамінними та взаємодоповнюваними.

Оцініть статтю
Додати коментар