Якщо у стрічці не трапляються пости від друзів та улюблених блогерів, можливо, справа в налаштуваннях. Розповідаємо, як зробити стрічку більш передбачуваною, а рекламу менш настирливою. Ділимося фішками Facebook, які допоможуть налаштувати соцмережу під себе.
Виберіть спосіб відображення стрічки новин
У десктопній версії соцмережі перейдіть на сторінку «Головна» — з’явиться ліве бічне меню зі швидкими посиланнями. У списку ліворуч натисніть кнопку «Спочатку нові», щоб перейти до режиму «Популярні новини».
«Популярні новини» — це і є та розумна стрічка Facebook. Вона ранжує пости на основі більш ніж 100 тисяч критеріїв: тематика, час публікації, кількість лайків, збережень та ріпостів. Стрічка запам’ятовує, як часто ви цікавилися схожими темами чи людьми раніше, які дії робили на їхніх сторінках та як часто ділилися їх контентом із друзями.
Facebook не розповідає, як працює розумна стрічка, але залишає вибір. Можна дивитися те, що соцмережа пропонує на свій смак, або користуватися стрічкою, в якій пости йдуть у хронологічному порядку.
Проведіть ревізію у списку друзів
Видалити людину з друзів – це не погані манери, а спосіб убезпечити себе від зайвої інформації. На ваші стосунки це не вплине: користувач не дізнається, що ви перестали бути віртуальними друзями. Тим більше, що Facebook давно не вважається майданчиком для тих, хто знайомий в офлайні. Сьогодні це інструмент, який допомагає спілкуватися з однодумцями, колегами та блогерами.
Якщо не хочете видаляти людину з друзів, можна зробити інакше. Як тільки побачите у стрічці публікацію від небажаного автора, відкрийте меню посту та виберіть «Заблокувати на 30 днів» або «Приховати все від…». У першому випадку ви місяць не бачитимете оновлення, у другому — повністю від них відпишетесь.
У Facebook можна знайти друга за номером телефону. Якщо він у вас у контактах, його ім’я з’явиться на головній у списку «Контакти» праворуч. Соцмережа рекомендує прив’язати номер до профілю, щоб убезпечити обліковий запис.
Додайте до «Вибраного» найцікавіше
Якщо ви хочете отримувати всі оновлення та новини, якими діляться близькі друзі, улюблені блогери чи колеги, додайте їх до «Вибраного». Пункт із такою назвою шукайте у лівому меню. Перейдіть до нього — ви опинитеся на сторінці з публікаціями цікавих для вас людей. Якщо ви ще нікого не додавали до «Вибраного», Facebook запропонує вам його налаштувати.
Натисніть на «Акаунт» у верхньому правому куті, перейдіть в «Налаштування та конфіденційність», потім — у «Налаштування стрічки новин». Відкрийте «Управління уподобань». У ньому будуть усі, на кого ви підписані: друзі, блогери та гурти. Поставте зірочки поруч із тими, кого вам особливо цікаво читати. Тепер ви зможете заходити до розділу «Вибране», щоб дізнатися, що нового у тих, кого ви відзначили.
Якщо захочете когось додати або видалити з «Обраного», це можна зробити в цьому розділі: зверху є кнопка «Управління вибраним». Щоб більше не бачити чиїсь публікації, приберіть зірочку поряд із його ім’ям.
Виберіть вигляд списку коментарів
Якщо ви підписані на блогерів, зірок чи політиків, напевно, бачили, як їх публікації набирають тисячі коментарів. Орієнтуватися у них не так просто. За замовчуванням ви бачите найактуальніші – ті, які залишили ваші друзі та підтверджені акаунти, або ті, що набрали найбільше лайків. Щоб перейти до інших режимів, клацніть у лівому нижньому кутку публікації та виберіть, як показувати коментарі:
- «Найактуальніші» — найзалайканіші коментарі та коментарі друзів.
- “Від нових до старих” – хронологічний порядок.
- “Всі коментарі” – навіть потенційний спам. Найактуальніші коментарі будуть першими.
Наголошуйте на небажаній рекламі
Це корисно, якщо якийсь магазин наполегливо пропонує вам м’ясні делікатеси, а ви недавно стали вегетаріанцем. Або вже купили похідний рюкзак, а рекламу спорядження досі показують.
Коли бачите неактуальну або настирливу рекламу, перейдіть до меню публікації (три точки праворуч вгорі). Виберіть «Приховати рекламу» або «Поскаржитися на рекламу».
Позбавтеся надокучливих повідомлень
«У групі „Віддам у добрі руки“ з’явилися нові публікації», «Маші сподобалася фотографія на сторінці „Подорожі“» або «Анна доповнила свою історію». Це приклади повідомлень, які набридають. Вони швидко накопичуються, якщо у вас кілька сотень друзів і стільки ж підписок на спільноти.
Щоб Facebook перестав повідомляти про те, що вам не важливо, перейдіть на вкладку з повідомленнями, клацніть три точки в правому верхньому кутку, потім на «Налаштування повідомлень». З’являться категорії повідомлень, відкрийте кожну та налаштуйте. Тут же можна вказати, в якому вигляді отримувати повідомлення: через push, електронною поштою або по СМС.
Коли не вистачає базових інструментів налаштування
Зверніться до браузерних розширень. Facebook підтримує інструменти, які роблять взаємодію із соцмережею зручніше.
Найпопулярніше браузерне розширення – Social Fixer. Воно прибирає з інтерфейсу соцмережі непотрібні деталі. А ще:
- Фільтрує повідомлення у стрічці за вибраними критеріями.
- Дає кастомізувати інтерфейс – теми, шрифти, кольори.
- Дозволяє зазуміти фотографії.
- Дає доступ до настройок соцмережі в одному місці.
- Приховує окремі елементи профілю.
- Змінює призначення клавіші Enter з “Опублікувати” на “Перенести на новий рядок”.