Як настроїти таргетовану рекламу в Інстаграмі самому: покрокова інструкція

Соціальні Медіа

Методи просування комерційного профілю в Інстаграмі поділяються на білі, сірі та чорні. Чорні – це те, що заборонено та загрожує вам блокуванням облікового запису. Сірі методи мають статус половинчастий: офіційно не заборонено, але й дозволу Інстаграм не давав. А ось із білими все зрозуміло: використовуйте, це безпечно.

На жаль, вибір білих (безпечних) методів просування не такий вже й великий. По суті, сюди окрім дрібниць на кшталт роботи з хештегами та геомітками належить лише таргетована реклама. Саме вона здатна і охопити, і передплатників у профіль залучити, і допомогти отримати трафік на сторонній сайт. Зрозуміло, не безкоштовно: за рекламні охоплення та інші корисності доведеться заплатити. А якщо ви рекламу налаштовувати самі не бажаєте або не вмієте, то заплатити потрібно буде і за роботу таргетолога.

Ті, хто зацікавлений в економії маркетингового бюджету, прагнуть освоїти таргет в Інстаграмі самостійно, щоб звести витрати на канал просування до мінімуму. З цією статтею ви почнете шлях у цьому напрямку, адже перед вами покрокова інструкція з настроювання таргетованої реклами в Інстаграмі. 🙂

Як виглядає таргетована реклама в Інстаграмі

Ви впевнені, що з таргетом в Інстаграмі ви вже зустрічалися. Але про всяк випадок показуємо, як виглядають рекламні оголошення цієї соцмережі. Реклама сьогодні вказується на всіх плейсментах. У вашій основній стрічці новин:

Так само вона виглядатиме у стрічці рекомендацій. Ще реклама показується в stories:

І, звичайно ж, у трендових Reels:

В усіх випадках рекламне оголошення легко відрізнити від звичайного поста за двома ознаками: позначка «Реклама» у нижній або верхній частині банера, а також кнопка цільової дії, наприклад, «Купити», «Підписатися» або «Докладніше». В іншому ж рекламні пости Інстаграма намагаються максимально мімікрувати під звичайні, оскільки, як вважається, у разі вони викликають більше позитивної реакції з боку користувачів соцмережі.

Що потрібно для запуску таргетованої реклами в Інстаграмі

Загалом інструмент таргетованої реклами доступний для будь-якого користувача Інстаграма, але при дотриманні деяких умов.

  • По-перше , ваш обліковий запис повинен бути переведений зі статусу особистого в обліковий запис автора або в обліковий запис бізнес (і обліковий запис автора, і бізнес-аккаунт рівнозначні у своїх можливостях з точки зору запуску таргета). Докладніше про ці типи облікового запису, а також про те, як здійснити переклад, розповідали ось у цьому відеоролику:
  • По-друге , до вашого профілю в Інстаграмі (вже перекладеному в автора або бізнес) має бути прив’язана бізнес-сторінка вашої компанії у Фейсбуці. Інструкція для налаштування цього зв’язку у нас також є, знайдете її ось тут.
  • По-третє , тематика вашого профілю не повинна ставитись до того, що заборонено рекламувати в Інстаграмі. Тому для початку рекомендуємо ознайомитись з Правилами рекламної діяльності у цій соцмережі.

Все це обов’язкові умови. Особливу увагу рекомендуємо звернути на прив’язку Інстаграма до Фейсбуку, на наш досвід, саме на цьому етапі виникає найбільше складнощів.

І ще один важливий момент, який слід вирішити на старті. Справа в тому, що є 2 способи запустити рекламу в Інстаграмі:

  • Через інтерфейс самої програми;
  • Через інтерфейс рекламного кабінету Ads Manager.

Вам необхідно вирішити, як діятимете ви, оскільки інструкції в кожному випадку різні. Для вашої зручності зробили порівняльну таблицю:

 Запуск таргета через програму ІнстаграмаЗапуск таргету через Ads Manager
ПлюсиЦей варіант більш простий, з ним ви розберетеся буквально за півгодини, додатковий інтерфейс дуже зрозумілий. Налаштувати таргет можна прямо зі смартфона.У вас безліч можливостей з точки зору настроювання аудиторії для реклами та створення креативу, є AB-тестування та доступні алгоритмічні рекомендації.
МінусиМожливості у вас будуть обмеженими. Менше аудиторних націлень та менше можливостей для сегментування. Крім того, як оголошення можна використовувати лише опублікований пост, зробити оголошення з нуля не вдасться.Інтерфейс Ads Manager не освоїш за півгодини, тут доведеться попотіти і витратити час. Інтерфейс у нього не зовсім звичний для користувача Рунета, тому часто спричиняє складнощі при першій взаємодії.
Кому підходитьІдеально для тих, хто тільки вчиться працювати з таргетованою рекламою в Інстаграмі, і раніше її не налаштовував. Також цим варіантом можна користуватися для простих завдань на кшталт привернення уваги до найпопулярнішого посту.Оскільки саме Ads Manager дає більш гнучкі аудиторні налаштування, цей варіант запуску таргета є актуальним для складних завдань. Таке настроювання таргета є більш професійним. 

Вибирайте той варіант, який найкраще відповідає вашому завданню та вашій поточній ситуації. Покрокову інструкцію ми дамо для обох випадків. 🙂

Таргетована реклама через Інстаграм: як запустити оголошення всередині програми

Інакше цей варіант налаштування реклами називається просуванням постів або промо-акцією, оскільки за його допомогою ви налаштовуєте таргет на будь-який опублікований запис або розміщений у вашому профілі stories. Відповідно, спочатку потрібно вибрати пост, який стане об’єктом реклами. Невелика порада: найкраще вибирати ті пости, які вже набрали хорошої активності та викликали інтерес серед ваших передплатників. Швидше за все вони і в рекламі відпрацюють краще за інших.

Отже, піст обраний, що робимо далі:

1. Тиснемо на кнопку «Просувати публікацію»:

кнопка просування поста у профілі Інстаграма

Якщо у вас такої кнопки немає, значить ви або не перевели профіль в обліковий запис автора/бізнес-аккаунт, або не пов’язали його з бізнес-сторінкою у ФБ. Перевірте ці моменти.

Пост в stories теж можна просунути аналогічним чином, шукайте кнопку в нижній частині екрана:

кнопка просування сторис в Інстаграмі

2. Вибираємо мету рекламного просування. Це означає, потрібно вирішити, куди йтиме трафік з реклами: у профіль, в Директ або на сторонній сайт. Якщо вибираєте третій варіант, потрібно вказати посилання на цей сайт. Не забудьте забезпечити її UTM-мітками .

вибір мети просування посту

3. Налаштовуємо аудиторію. Як зазначили вище, можливостей тут не так багато, але їх цілком вистачить, щоб знайти своїх клієнтів. По-перше, можна сформулювати автоматичну аудиторію. У цьому випадку система підбере користувачів, які схожі на ваші передплатники. Чудово працює, якщо у вас вже є хоча б 200–300 живих передплатників, отриманих без використання накруток, і ці передплатники за своїми характеристиками збігаються з параметрами ЦА. По-друге, можна створити власну аудиторію, враховуватимуться стать, вік, географія та інтереси. Основним параметром націлення, звичайно ж, є інтереси. Тут тестуємо різні варіанти в залежності від того, які користувачі вам потрібні, та звертаємо увагу на рекомендації:

настроювання націлювання за інтересами в додатку

З урахуванням того, які налаштування ви вказали за статтю, віком та географією, вийде підсумкова аудиторна вибірка, в яку потраплять ті користувачі, які відповідають усім перерахованим націленням. Система покаже зразкове охоплення створеної вами аудиторії:

Важливий принцип ефективної реклами, що таргетує, – це сегментування аудиторії, він працює і тут. Не забувайте, що не варто в одну купу змішувати всі націлення за інтересами, всі віки і всі локації. Аудиторії краще і продуктивніше тестувати окремо один від одного, щоб потім легко зрозуміти, що працює, а що – ні.

4. Встановлюємо бюджет та тривалість рекламної кампанії. У програмі Інстаграма доступний лише формат оплати за покази та лише з денним лімітом. Це означає, що ви вказуєте суму рекламної витрати на добу і платитимете за кожну 1000 показів вашого оголошення.

Щодо тривалості, то мінімальний термін запуску промо-акції – 1 день, а максимальний – 30 днів. Запускати промо-акцію на 1 день сенсу мало, алгоритм не встигне з нею як слід попрацювати і зрозуміти, кому її показувати, щоб було розуміти. Тому ми рекомендуємо запускати рекламу мінімум на 4-5 днів, якомога більше, якщо це не суперечить вашим умовам.

5. Прив’язуємо платіжний засіб та все перевіряємо. Щоб ви могли запустити рекламу, за неї доведеться заплатити, для цього до профілю необхідно прив’язати банківську картку (кредитну або дебетову) або обліковий запис PayPal. Варіантів оплати для юридичних осіб тут немає, як і ніяких звітних документів, враховуйте це під час запуску реклами.

Ще один важливий аспект. Слідкуйте, щоб на карті був баланс, щоб кошти з неї списувалися без проблем, інакше вся ваша реклама стане на паузу відразу, як тільки у системи виникнуть проблеми з оплатою. Карта прив’язується один раз, але якщо ви захочете її змінити, це можна зробити без проблем. Зверніть увагу, що гроші за покази реклами списуються з ПДВ. Податок вам система розрахує автоматично з урахуванням зазначеного на попередньому етапі денного ліміту.

перевірка оголошення перед запуском у програмі Інстаграма

Зверніть увагу, що тут можна перевірити коректність своїх налаштувань: ціль, аудиторію, бюджет і тривалість. Якщо все гаразд, натисніть на «Просувати публікацію», і оголошення піде на модерацію. Як правило, вона займає кілька годин. Якщо все гаразд, реклама почне відображатися автоматично. Статистика по ній буде доступна у статистиці поста, а також у розділі «Рекламні інструменти», потрапити до якого можна з основної сторінки вашого профілю.

У разі відхилення посту на модерації, ви отримаєте сповіщення з поясненням причин відмови. Усунувши помилки, можете спробувати відправити пост на повторну перевірку і запустити його в роботу.

Таргетована реклама в Інстаграмі через Фейсбук: запускаємо через Ads Manager

Загалом принцип роботи той самий. Тому, якщо ви новачок, рекомендуємо пройти за посиланням та вивчити вказаний матеріал. А потім повернутись сюди і прочитати про невеликі особливості, які потрібно знати, коли вас цікавить виключно таргетована реклама в Інстаграмі.

Розповідаємо, що це за особливості

1. Вибираємо коректну мету

Строго кажучи, для реклами в Інстаграмі підійде будь-яка ціль, яку пропонує Ads Manager:

цілі реклами в Ads Manager для Інстаграма

Якщо вам необхідно залучати трафік у профіль для отримання передплатників або на сторонній сайт для отримання лідів, краще вибрати мету «Трафік». Якщо потрібно отримати активність на посаду, підійде мета «залученість». Для отримання повідомлень у Директ вибирайте мету «Повідомлення». З іншими цілями розберетеся, виходячи з їхньої назви.

2. Налаштовуємо аудиторію

Список націлень той самий, що і для Фейсбуку:

  • Ретаргетинг (по файлу, по пікселю, самому профілю, look-alike)
  • По географії (локально чи регіонально)
  • За віком та статтю
  • За демографічними характеристиками (сімейний стан, робота, освіта, події у житті та ін.)
  • За інтересами (будь-які категорії)
  • За поведінкою в соцмережі (подорожі, влаштування заходу в соцмережу, онлайн-покупки та ін.)
  • За мовою, якою говорить аудиторія

Не забувайте використовувати можливості звуження та виключення, щоб зробити аудиторію більш цільовою. І пам’ятайте про принцип сегментування: тестуємо націлення окремо один від одного.

3. Вибираємо плейсмент

А ось тут вмикаємо увагу на максимум. Плейсмент – місце розташування рекламного оголошення. За промовчанням система Ads Manager показує рекламу автоматично всюди, де може: у Фейсбуці, в Інстаграмі, на всіх майданчиках обох соцмереж.

автоматичний вибір плейсментів для реклами в Ads Manager

Але якщо ви хочете настроювати рекламу виключно в Інстаграмі, вам такий варіант не підійде. Тому тиснемо на “Вибір місць розміщення вручну”. Далі можна відразу залишити у виборі платформ лише Інстаграм:

вибір соцмережі для реклами в Ads Manager

Відразу побачимо всі доступні для Інстаграми розташування: основна стрічка, стрічка рекомендацій, стрічка Instagram Shopping, стрічка stories і стрічка reels.

вибір плейсментів для Інстаграма в Ads Manager

За замовчуванням ваша реклама буде показана на всіх цих майданчиках, алгоритм при цьому по можливості адаптує оголошення під вимогу конкретного плейсменту (на жаль, не завжди акуратно про те, як це виправити, розповімо далі). При такому підході ви отримаєте більше охоплення, але не зможете потім зрозуміти, які кліки були отримані зі стрічки, а які з історій. Тому, якщо вам це важливий момент, краще створити окрему групу оголошень під кожен плейсмент. Якщо вам важливо отримати просто якомога більше переходів з Інстаграма, плейсменти можна не розділяти.

4. Встановлюємо форму оплати

На відміну від програми Інстаграма, в Ads Manager можна платити як за кліки, так і за покази, якщо це не суперечить вибраній цілі рекламної кампанії. Наприклад, для мети “Трафік” доступні обидва варіанти, а ось для мети “Залученість” – тільки оплата за покази.

5. Вибираємо сторінку та профіль, від імені яких показуватиметься реклама

Пам’ятаєте, на початку говорили, що наявність бізнес-сторінки компанії у Фейсбуці – обов’язкова умова для запуску реклами, що таргетує, в Інстаграмі? Ось на цьому етапі ви в цьому переконаєтеся. Щоб створити оголошення, вам необхідно вказати ту саму сторінку. Якщо сторінка пов’язана з профілем в Інстаграмі коректно, він підвантажиться автоматично:

вибір бізнес-сторінки та профілю для реклами

Якщо сторінки у вас немає або профіль в Інстаграмі з нею не пов’язаний, продовжити налаштування реклами ви не зможете, доки не вирішите це питання.

Але ось кумедна новина: у випадку, коли реклама повинна вести трафік з Інстаграма на сторонній сайт, сам профіль в Інстаграмі не такий уже й потрібен, достатньо бізнес-сторінки. Це означає, що якщо у вас є сайт і створена для нього бізнес-сторінка, ви можете отримувати трафік з Інстаграма, не використовуючи профіль взагалі. У цьому випадку просто вказується бізнес-сторінка, і оголошення в Інстаграмі відображається від її імені:

Звичайно ж, цей лайфхак є актуальним тільки для тих ситуацій, коли трафік потрібно вести на сторонній сайт. Якщо ви хочете просувати профіль або, наприклад, отримувати запити в Директ, без профілю, коректно пов’язаного з Facebook, вам не обійтися.

6. Адаптуємо банери під вимоги плейсментів

Напевно, вам траплялася реклама в історіях Інстаграма, де до квадратного банера, зробленого для стрічки, не акуратно приліплюється текст. Виглядає це максимально неестетично та, звичайно, негативно впливає на показник клікабельності оголошень. Пара прикладів:

Чому так відбувається? Причин може бути дві:

  1. Оголошення налаштовано через Інстаграма на пост зі стрічки. У цьому випадку система сама показує його ще й у stories, адаптуючи таким кострубатим чином, і ми, на жаль, нічого зробити не можемо. Це ще одне обмеження реклами, налаштованої через програму, з якою доведеться змиритися.
  2. Оголошення налаштоване через Ads Manager відразу на кілька плейсментів, але фахівець, який його створював, не намагався завантажити адаптивні банери. Цю помилку можна виправити. Для цього спочатку завантажуємо банер для стрічки, система автоматично обріже його під stories та reels:
завантаження основного банера для реклами в Інстаграмі

А далі для stories та reels завантажуємо окремі банери:

завантаження адаптивного банера для ріллс та сторіс

У результаті отримуємо гарну рекламу, адаптовану під кожен із існуючих плейсментів:

приклад адаптованих банерів в Інстаграмі

Зрозуміло, для Reels потрібний окремий банер у відеоформаті. Якщо завантажите лише статичні картинки, то ваша реклама в цьому плейсменті показана не буде.

7. Завантажуємо коректний текст оголошення

Тут хочемо тільки нагадати, що в текстах оголошень Інстаграма не можна використовувати клікабельні посилання на сторонні сайти. Вірніше, поставити їх ви, звичайно, зможете, а ось перейти по них у користувачів, які бачитимуть ваше оголошення, не вийде, це буде просто частина тексту. Зате можна залишати клікабельну згадку свого (або будь-якого іншого) профілю в Інстаграмі через знак собачки, ось так: @service1ps

На цьому з нюансами щодо налаштування реклами для Інстаграма через Ads Manager все. 🙂

Підсумки

Думаємо, ви самі переконалися, що освоїти налаштування реклами через програму не так вже й складно, з цим можете сміливо експериментувати самотужки.

А ось з Ads Manager ситуація трохи інша. Тому якщо ви не готові витрачати свій час (і нерви) на те, щоб освоїти цей непростий інтерфейс, не бійтеся довіритися досвідченим таргетологам.

Із задоволенням зробимо вам якісну рекламу в Інстаграмі під будь-яке завдання.

Оцініть статтю
Додати коментар

  1. Катерина

    Стаття на українській мові, а скріни в рублях.

    Відповіcти